Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor call centra
DIGI SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho kontaktného/call centra hľadáme dynamických ľudí s dobrými komunikačnými a predajnými zručnosťami.
Vašou náplňou práce na tejto pozícii bude:
- Telefonicky prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov v rámci prichádzajúcich hovorov.
- Poskytovať informácie zákazníkom o produktoch a službách našej spoločnosti.
- Predávať produkty a služby v súlade s potrebami zákazníka a cieľmi spoločnosti prostredníctvom prichádzajúcich hovorov v rámci telefonického kontaktu.
- Realizovať starostlivosť o zákazníkov vo zverenej oblasti.
- Evidovať prijaté reklamácie, poskytovať informácie o stave doriešenia reklamácie.
Jedná sa o prácu na zmeny počas pracovného týždňa aj víkendu.
Vašou náplňou práce na tejto pozícii bude:
- Telefonicky prijímať, evidovať a riešiť požiadavky a podnety zákazníkov v rámci prichádzajúcich hovorov.
- Poskytovať informácie zákazníkom o produktoch a službách našej spoločnosti.
- Predávať produkty a služby v súlade s potrebami zákazníka a cieľmi spoločnosti prostredníctvom prichádzajúcich hovorov v rámci telefonického kontaktu.
- Realizovať starostlivosť o zákazníkov vo zverenej oblasti.
- Evidovať prijaté reklamácie, poskytovať informácie o stave doriešenia reklamácie.
Jedná sa o prácu na zmeny počas pracovného týždňa aj víkendu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zľavy na produkty Slovak Telekomu a DIGI SLOVAKIA.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na podobnej pozícii výhodou
- odolnosť voči stresu
- silné komunikačné zručnosti
- schopnosť pracovať v tíme
- zákaznícka orientácia
- znalosť spisovného jazyka slovom aj písmom
- vysoké pracovné nasadenie
- ochota pracovať na zmeny
- odolnosť voči stresu
- silné komunikačné zručnosti
- schopnosť pracovať v tíme
- zákaznícka orientácia
- znalosť spisovného jazyka slovom aj písmom
- vysoké pracovné nasadenie
- ochota pracovať na zmeny
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DIGI SLOVAKIA, s.r.o. (ďalej len DIGI) poskytuje verejné telekomunikačné služby prostredníctvom televíznych káblových rozvodov, digitálnej satelitnej televízie a internetu. Na Slovensku pôsobí od roku 2006, súčasťou skupiny Slovak Telekom sa spoločnosť stala v septembri 2013.
DIGI sa počas svojej niekoľkoročnej existencie začlenila medzi operátorov s významným postavením na trhu. Filozofia a obchodná politika spoločnosti sú orientované na požiadavky zákazníkov, na skvalitňovanie služieb a rozširovanie ich možností. Pre služby, ktoré spoločnosť v rámci svojho portfólia ponúka, je charakteristická bezkonkurenčne výhodná cena, jednoduchá inštalácia, neobmedzená dostupnosť satelitného vysielania a špičková úroveň zvuku a obrazu. Vďaka týmto parametrom sa v súčasnosti satelitná služba DIGI TV zaraďuje k lídrom na trhu DTH (Direct to Home).
DIGI sa počas svojej niekoľkoročnej existencie začlenila medzi operátorov s významným postavením na trhu. Filozofia a obchodná politika spoločnosti sú orientované na požiadavky zákazníkov, na skvalitňovanie služieb a rozširovanie ich možností. Pre služby, ktoré spoločnosť v rámci svojho portfólia ponúka, je charakteristická bezkonkurenčne výhodná cena, jednoduchá inštalácia, neobmedzená dostupnosť satelitného vysielania a špičková úroveň zvuku a obrazu. Vďaka týmto parametrom sa v súčasnosti satelitná služba DIGI TV zaraďuje k lídrom na trhu DTH (Direct to Home).
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2601937
Dátum zverejnenia: 11.10.2016
2016-10-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: DIGI SLOVAKIA, s.r.o.