Špecialista kvality a rozvoja - call centrum

DIGI SLOVAKIA, s.r.o.

Miesto práce
Za Kasárňou 11, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Organizácia a realizácia školení pre nových operátorov
Príprava a vedenie ad-hoc školení pre existujúcich operátorov na základe potrieb call centra
Pravidelná aktualizácia tréningových materiálov
Hodnotenie kvality hovorov a spätná väzba
Zvyšovanie výkonu operátorov
Príprava call skriptov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prechádzajúce skúsenosti s hodnotením kvality hovorov a prípravy call skriptov minimálne 1 rok
Trénerske zručnosti
Praktické skúsenosti v oblasti predaja cez telefón
Vysoká úroveň prezentačných a komunikačných znalostí
Flexibilita, ochota učiť sa nové veci, aktívny prístup, orientácia na výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DIGI SLOVAKIA, s.r.o. (ďalej len DIGI) poskytuje verejné telekomunikačné služby prostredníctvom televíznych káblových rozvodov, digitálnej satelitnej televízie a internetu. Na Slovensku pôsobí od roku 2006, súčasťou skupiny Slovak Telekom sa spoločnosť stala v septembri 2013.
DIGI sa počas svojej niekoľkoročnej existencie začlenila medzi operátorov s významným postavením na trhu. Filozofia a obchodná politika spoločnosti sú orientované na požiadavky zákazníkov, na skvalitňovanie služieb a rozširovanie ich možností. Pre služby, ktoré spoločnosť v rámci svojho portfólia ponúka, je charakteristická bezkonkurenčne výhodná cena, jednoduchá inštalácia, neobmedzená dostupnosť satelitného vysielania a špičková úroveň zvuku a obrazu. Vďaka týmto parametrom sa v súčasnosti satelitná služba DIGI TV zaraďuje k lídrom na trhu DTH (Direct to Home).

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 2574401  Dátum zverejnenia: 23.5.2016