Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista kvality a rozvoja - call centrum
DIGI SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Za Kasárňou 11, Bratislava
Za Kasárňou 11, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Organizácia a realizácia školení pre nových operátorov
Príprava a vedenie ad-hoc školení pre existujúcich operátorov na základe potrieb call centra
Pravidelná aktualizácia tréningových materiálov
Hodnotenie kvality hovorov a spätná väzba
Zvyšovanie výkonu operátorov
Príprava call skriptov
Príprava a vedenie ad-hoc školení pre existujúcich operátorov na základe potrieb call centra
Pravidelná aktualizácia tréningových materiálov
Hodnotenie kvality hovorov a spätná väzba
Zvyšovanie výkonu operátorov
Príprava call skriptov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prechádzajúce skúsenosti s hodnotením kvality hovorov a prípravy call skriptov minimálne 1 rok
Trénerske zručnosti
Praktické skúsenosti v oblasti predaja cez telefón
Vysoká úroveň prezentačných a komunikačných znalostí
Flexibilita, ochota učiť sa nové veci, aktívny prístup, orientácia na výsledok
Trénerske zručnosti
Praktické skúsenosti v oblasti predaja cez telefón
Vysoká úroveň prezentačných a komunikačných znalostí
Flexibilita, ochota učiť sa nové veci, aktívny prístup, orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DIGI SLOVAKIA, s.r.o. (ďalej len DIGI) poskytuje verejné telekomunikačné služby prostredníctvom televíznych káblových rozvodov, digitálnej satelitnej televízie a internetu. Na Slovensku pôsobí od roku 2006, súčasťou skupiny Slovak Telekom sa spoločnosť stala v septembri 2013.
DIGI sa počas svojej niekoľkoročnej existencie začlenila medzi operátorov s významným postavením na trhu. Filozofia a obchodná politika spoločnosti sú orientované na požiadavky zákazníkov, na skvalitňovanie služieb a rozširovanie ich možností. Pre služby, ktoré spoločnosť v rámci svojho portfólia ponúka, je charakteristická bezkonkurenčne výhodná cena, jednoduchá inštalácia, neobmedzená dostupnosť satelitného vysielania a špičková úroveň zvuku a obrazu. Vďaka týmto parametrom sa v súčasnosti satelitná služba DIGI TV zaraďuje k lídrom na trhu DTH (Direct to Home).
DIGI sa počas svojej niekoľkoročnej existencie začlenila medzi operátorov s významným postavením na trhu. Filozofia a obchodná politika spoločnosti sú orientované na požiadavky zákazníkov, na skvalitňovanie služieb a rozširovanie ich možností. Pre služby, ktoré spoločnosť v rámci svojho portfólia ponúka, je charakteristická bezkonkurenčne výhodná cena, jednoduchá inštalácia, neobmedzená dostupnosť satelitného vysielania a špičková úroveň zvuku a obrazu. Vďaka týmto parametrom sa v súčasnosti satelitná služba DIGI TV zaraďuje k lídrom na trhu DTH (Direct to Home).
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2574401
Dátum zverejnenia: 23.5.2016
2016-05-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: DIGI SLOVAKIA, s.r.o.