Operátor/ka zákazníckeho servisu

DHL Parcel Slovensko, spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
IHNEĎ

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Prijímá, triedi a spracováva písomnú, elektronickú a telefonickú prevádzkovú korešpondenciu a zabezpečuje vnútrofiremnú a externú komunikáciu v prevádzkových záležitostiach, prijíma objednávky od zákazníkov, zavádza ich do vnútorného informačného systému a dáva informácie o zvozoch šoférom
• Poskytuje zákazníkom informácie o stave prepravy zásielok a výbere dobierkových platieb
• Prezentuje Spoločnosťou ponúkané služby, odpovedá na dotazy zákazníkov,príslušným organizačným útvarom depa predáva k riešeniu požiadavky zákazníkov

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za prejavený záujem pracovať pre našu spoločnosť, pre veľký počet záujemcov však budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Komunikačné schopnosti
• Zodpovedný a pozitívny prístup k práci
• Schopnosť zvládať stres
• Vysoké pracovné nasadenie
• Samostatnosť, svedomitosť
• Spoľahlivosť, lojalita
• Trestná bezúhonnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť poskytuje zasielateľské služby a je súčasťou globálnej logistickej a zasielateľskej skupiny Deutsche Post DHL Group.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 2023662  Dátum zverejnenia: 22.2.2015