Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Commercial Assistant
Development Atelier, s.r.o.
Miesto práce
Za kasárňou 1, Bratislava
Za kasárňou 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.09.2017
01.09.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- podpora tímu trénerov
- spolupráce pri príprave tréningov konzultantov
- organizačné zabezpečenie projektov pre klientov
- príprava tréningových materiálov (korekcia, úprava)
- príprava výstupov a vyhodnotení z tréningov podľa požiadaviek
- spravovanie kalendárov konzultantov a tréningových aktivít pre klientov
- fakturácia a evidencia faktúr
- administrácia objednávok
- príprava mesačných podkladov pre mzdy a účtovníctvo
- mesačný reporting
- vedenie pokladne
- aktívna komunikácia s klientmi
- starostlivosť o chod kancelárie
- finančná zodpovednosť za optimálny cash-flow
- spolupráce pri príprave tréningov konzultantov
- organizačné zabezpečenie projektov pre klientov
- príprava tréningových materiálov (korekcia, úprava)
- príprava výstupov a vyhodnotení z tréningov podľa požiadaviek
- spravovanie kalendárov konzultantov a tréningových aktivít pre klientov
- fakturácia a evidencia faktúr
- administrácia objednávok
- príprava mesačných podkladov pre mzdy a účtovníctvo
- mesačný reporting
- vedenie pokladne
- aktívna komunikácia s klientmi
- starostlivosť o chod kancelárie
- finančná zodpovednosť za optimálny cash-flow
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
- stabilnú pozíciu, možnosť rastu v smere proklientského servisu alebo office managementu
- zodpovedajúce finančné ohodnotenie
- príjemné a priateľské pracovné prostredie
- nástup od 1.9.2017
- stabilnú pozíciu, možnosť rastu v smere proklientského servisu alebo office managementu
- zodpovedajúce finančné ohodnotenie
- príjemné a priateľské pracovné prostredie
- nástup od 1.9.2017
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis a motivačný list zasielajte na adresu [email protected]. Viac informácií o našej spoločnosti nájdete na www.developmentatelier.com.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, andragogika
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné vystupovanie
- flexibilita, zodpovednosť, samostatnosť, lojalita, iniciatíva
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
- silne proklientsky orientovaný prístup
- flexibilita, zodpovednosť, samostatnosť, lojalita, iniciatíva
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
- silne proklientsky orientovaný prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Development Atelier je medzinárodná spoločnosť, zaoberajúca sa rozvojom ľudských zdrojov v oblasti tréningov, koučingov, nastavovanie stratégií a ďalších konzultačných služieb. Development Atelier ponúka rozvojové projekty zamerané na dosiahnutie rozvoja a zmien klientskych spoločností v oblastiach soft skills. Zameriava sa aj na poskytovanie konzultačných služieb v oblasti nastavovania procesov klientskych spoločností.
Spoločnosť Development Atelier vznikla ako partnerské spojenie Senior konzultantov, pôsobiacich na českom a slovenskom rozvojovom trhu priemerne 10 rokov.
Spojenie know how jednotlivých partnerov so sebou prináša inovatívnosť a jedinečnosť know how spoločnosti Development Atelier.
Klientskym spoločnostiam ponúkame prienik kvalitného medzinárodného know how spoločnosti Krauthammer s implementáciou flexibilných zmien lokálnych strategických, hodnotových potrieb a profesného zamerania klientskej spoločnosti.
Ako spoločnosť Development Atelier ponúkame bohatú skúsenosť v rôznych oblastiach businessu, teda pripravíme rozvoj aj s ohľadom na potreby konkrétnej spoločnosti.
Spoločnosť Development Atelier vznikla ako partnerské spojenie Senior konzultantov, pôsobiacich na českom a slovenskom rozvojovom trhu priemerne 10 rokov.
Spojenie know how jednotlivých partnerov so sebou prináša inovatívnosť a jedinečnosť know how spoločnosti Development Atelier.
Klientskym spoločnostiam ponúkame prienik kvalitného medzinárodného know how spoločnosti Krauthammer s implementáciou flexibilných zmien lokálnych strategických, hodnotových potrieb a profesného zamerania klientskej spoločnosti.
Ako spoločnosť Development Atelier ponúkame bohatú skúsenosť v rôznych oblastiach businessu, teda pripravíme rozvoj aj s ohľadom na potreby konkrétnej spoločnosti.
Počet zamestnancov
1 zamestnanec
ID: 3027939
Dátum zverejnenia: 24.4.2017
2017-04-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Development Atelier, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou