Zažime to spolu.

PTP Administrátor so zameraním na účtovníctvo

  • Karadžičova 8, Bratislava
  • plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spracovanie vybraných úloh v oblasti Purchase to Pay (ďalej len „PTP“) pre koncernové spoločnosti Deutsche Telekomu:
• Spracovanie faktúr v systéme SAP
• Kontrola formálnych náležitosti dokladu, vrátenie dokladov späť dodávateľovi, vybavovanie upomienok
• Vykonáva iné úlohy pridelené nadriadeným (z oblasti účtovníctva došlých faktúr, alebo nákupu)
• Vytváranie nákupných objednávok a spracovávanie potvrdení objednávok
• Príprava reportov súvisiacich s vykonávanou prácou na základe požiadaviek
• Zodpovednosť za zmeny v objednávkach
• Zabezpečuje plnenie predpisov a spolupracuje na ICS kontrolách
• Vykonáva ďalšie úlohy na základe požiadaviek od nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoločnosť Deutsche Telekom Shared Services s. r. o. ponúka stabilné medzinárodné zázemie a zaujímavé zamestnanecké výhody ako napr.:
• Kvalitný vzdelávací program, vďaka ktorému profesijne rastiete
• Flexibilný pracovný čas
• Práca v tíme so sympatickými kolegami, čím získate aj nových priateľov
• Príjemné pracovné prostredie v moderných kanceláriách v bezprostrednej blízkosti centra
• Start up podpora vo forme úvodných školení vám poskytne všetky dôležité informácie, ako to u nás funguje, a tak sa môžete bez zbytočnej nervozity tešiť z novej práce
• Plne hradené stravné lístky
• Doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti
• Online systém benefitov prostredníctvom aplikácie Cafeteria – môžete si vybrať benefity podľa svojich preferencií a záujmu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomického zamerania - výhoda

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Poslať spoločnosti životopis
ID: 2711767   Dátum zverejnenia: 6.10.2016