DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA

Hľadáme nákupcu pre nemecky hovoriacu pobočku

Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie
O pracovnom mieste

- Hľadáme skúseného administratívneho pracovníka so skúsenosťou z medzinárodnej firmy alebo absolventa bez predchádzajúcej praxe, ale s otvorenou mysľou, odhodlaním a chuťou učiť sa nové veci.

- Vašou náplňou práce bude schvaľovať nákupné košíky a komunikácia ohľadom prípadných komplikácií
- Budete komunikovať s dodávateľmi s cieľom dodať objednávku včas a v požadovanej kvalite
- Dohliadnete na dodržiavanie interných postupov a predpisov
- Začnete na juniorskej pozícií s potenciálom rastu v rámci stále rozširujúceho sa oddelenia medzinárodného nákupu
- Budete denne komunikovať v nemeckom jazyku, anglický jazyk je výhodou

Detailný popis práce:
• Plnenie úloh v oblasti globálneho nákupu ( jeden špecifický a určený proces v rámci zodpovedajúcej pracovnej náplne)
• Vykonávanie nezávislých a autonómnych čiastkových úloh
• Monitorovanie/administrácia procesov súvisiacich s nákupom
• Komunikácia ohľadom deadlinov s dodávateľmi
• Príprava reportov ohľadom dodávateľov externých poskytovateľov služieb
• Správa úloh pridelených externým poskytovateľom služieb/dodávateľom
• Prípravné úlohy/podpora pre skúsených agentov nákupu a iných zákazníkov alebo zúčastnené strany
• Zabezpečenie súladu procesov so stanovenými pravidlami.
• Vykonávanie procesov pomocou nástroja ITIL
• Znalosť korporátnych pravidiel súvisiacich s nákupom
• Práca s internými IT systémami a aplikáciami
• Prehľad a príprava reportov súvisiacich s vykonávanou prácou na základe požiadaviek
• Komunikácia s internými zákazníkmi a inými stranami
• Výkon iných úloh na základe požiadaviek od nadriadeného

Čo od kandidáta
očakávame

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, obchod, IT

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Analytické schopnosti
• Zodpovednosť a flexibilita
• Komunikačné zručnosti
• Ochota prispôsobiť sa neustálym zmenám
• Proaktívny prístup

Benefity
ktoré rozmaznajú

• flexibilný pracovný čas
• príjemné pracovné prostredie blízko centra Bratislavy
• 13. plat
• prémie podľa dosiahnutých výsledkov
• plne hradené stravné lístky
• príspevok do 3. dôchodkového piliera
• ďalšie zaujímavé benefity

Informácie
o výberovom konaní

V prípade záujmu nám prosím pošlite Vašu žiadosť a CV v slovenskom jazyku. Kandidátov, ktorí vyhovujú požadovaným kritériám, budeme telefonicky kontaktovať vo vopred dohodnutom termíne.
ID: 2571181  Dátum zverejnenia: 20.5.2016