Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Hľadáme nákupcu pre nemecky hovoriacu pobočku
Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Informácie
O pracovnom mieste
- Hľadáme skúseného administratívneho pracovníka so skúsenosťou z medzinárodnej firmy alebo absolventa bez predchádzajúcej praxe, ale s otvorenou mysľou, odhodlaním a chuťou učiť sa nové veci.- Vašou náplňou práce bude schvaľovať nákupné košíky a komunikácia ohľadom prípadných komplikácií
- Budete komunikovať s dodávateľmi s cieľom dodať objednávku včas a v požadovanej kvalite
- Dohliadnete na dodržiavanie interných postupov a predpisov
- Začnete na juniorskej pozícií s potenciálom rastu v rámci stále rozširujúceho sa oddelenia medzinárodného nákupu
- Budete denne komunikovať v nemeckom jazyku, anglický jazyk je výhodou
Detailný popis práce:
• Plnenie úloh v oblasti globálneho nákupu ( jeden špecifický a určený proces v rámci zodpovedajúcej pracovnej náplne)
• Vykonávanie nezávislých a autonómnych čiastkových úloh
• Monitorovanie/administrácia procesov súvisiacich s nákupom
• Komunikácia ohľadom deadlinov s dodávateľmi
• Príprava reportov ohľadom dodávateľov externých poskytovateľov služieb
• Správa úloh pridelených externým poskytovateľom služieb/dodávateľom
• Prípravné úlohy/podpora pre skúsených agentov nákupu a iných zákazníkov alebo zúčastnené strany
• Zabezpečenie súladu procesov so stanovenými pravidlami.
• Vykonávanie procesov pomocou nástroja ITIL
• Znalosť korporátnych pravidiel súvisiacich s nákupom
• Práca s internými IT systémami a aplikáciami
• Prehľad a príprava reportov súvisiacich s vykonávanou prácou na základe požiadaviek
• Komunikácia s internými zákazníkmi a inými stranami
• Výkon iných úloh na základe požiadaviek od nadriadeného
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, obchod, IT
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Analytické schopnosti
• Zodpovednosť a flexibilita
• Komunikačné zručnosti
• Ochota prispôsobiť sa neustálym zmenám
• Proaktívny prístup
• Zodpovednosť a flexibilita
• Komunikačné zručnosti
• Ochota prispôsobiť sa neustálym zmenám
• Proaktívny prístup
Benefity
ktoré rozmaznajú
• flexibilný pracovný čas• príjemné pracovné prostredie blízko centra Bratislavy
• 13. plat
• prémie podľa dosiahnutých výsledkov
• plne hradené stravné lístky
• príspevok do 3. dôchodkového piliera
• ďalšie zaujímavé benefity
Informácie
o výberovom konaní
V prípade záujmu nám prosím pošlite Vašu žiadosť a CV v slovenskom jazyku. Kandidátov, ktorí vyhovujú požadovaným kritériám, budeme telefonicky kontaktovať vo vopred dohodnutom termíne.
ID: 2571181
Dátum zverejnenia: 20.5.2016
2016-05-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.