Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
DEUTSCHE TELEKOM
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
SERVICES EUROPE SLOVAKIA
Asistentka konateľa (skrátený pracovný úväzok)
Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
15.01.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie
O pracovnom mieste
Účel pozície: Podporuje konateľa a zabezpečuje operatívny chod v oblasti zodpovednosti konateľa.Náplň práce:
• Podporuje konateľa a jednotlivé tímy v časovaných, pravidelných a ad-hoc činnostiach a úlohách
• Organizuje osobný kalendár (organizuje a zabezpečuje servisom podľa potreby stretnutia, zapisuje úlohy zo stretnutí a porád a podľa potreby sleduje plnenie úloh)
• Organizuje a vyúčtováva služobné cesty podľa potreby– plánuje a objednáva dopravu, ubytovanie a iné služby podľa dohody
• Plánuje, organizuje a aktívne podporuje jednotlivé tímy podľa potrieb a na základe dohody s nadriadeným
• Komunikuje písomne, ústne podľa potreby s projektovými partnermi v zahraničí, rieši aktuálne organizačné a administratívne úlohy pre projekt
• Pripravuje internú a externú komunikáciu (pripravuje obsah emailov, prezentácií, telekonferencií)
• Zodpovedá za plynulý chod organizačných zložiek, back office (kancelárske potreby, občerstvenie, služby)
• Zabezpečuje a podľa potreby archivuje korešpondenciu
• Spracováva dochádzku zamestnancov, sleduje a eviduje čerpanie dovoleniek, nadčasov
• Pripravuje prehľady a štatistiky pre manažment
• Manažuje spoločné zdieľané tímové dokumenty, vybavuje prístupy do jednotlivých aplikácií
• Pripravuje podklady k stretnutiam manažmentu
• Vykonáva ďalšie súvisiace činnosti podľa pokynov nadriadeného
Čo od kandidáta
očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Ochota pracovať každý deň 4 hodiny (12:00-16:00 hod.)
• Komunikačné a prezentačné zručnosti
• Organizačné zručnosti
• Zodpovednosť a lojalita
• Schopnosť rýchlo sa rozhodovať
• Časová flexibilita
• Schopnosť pracovať v tíme
• Zákaznícka orientácia
• Pozícia je vhodná aj pre kandidátov so zdravotným postihnutím
• Samostatný prístup k práci
• Odolnosť voči stresu
• Komunikačné a prezentačné zručnosti
• Organizačné zručnosti
• Zodpovednosť a lojalita
• Schopnosť rýchlo sa rozhodovať
• Časová flexibilita
• Schopnosť pracovať v tíme
• Zákaznícka orientácia
• Pozícia je vhodná aj pre kandidátov so zdravotným postihnutím
• Samostatný prístup k práci
• Odolnosť voči stresu
Benefity
ktoré rozmaznajú
Spoločnosť Deutsche Telekom Shared Services s. r. o. ponúka stabilné medzinárodné zázemie a zaujímavé zamestnanecké výhody:• motivujúce finančné ohodnotenie
• flexibilný pracovný čas (práca na skrátený úväzok v popoludňajších hodinách)
• príjemné pracovné prostredie blízko centra Bratislavy
• 13. plat
• prémie podľa dosiahnutých výsledkov
• plne hradené stravné lístky
• online systém na čerpanie sociálneho fondu
• káva pre zamestnancov zdarma
• masáže v priestoroch firmy
Informácie
o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
ID: 2335669
Dátum zverejnenia: 28.12.2015
2015-12-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou