Zažime to spolu.

HR Konzultant (HR Business Partner)

  • Košice
  • plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Poskytuje odborné poradenstvo a konzultuje s vedúcimi zamestnancami príslušných org. zložiek pracovno-právne, personálne a organizačné otázky týkajúce sa riadenia a rozvoja zamestnancov
• Poskytuje poradenstvo zamestnancom v pracovno-právnej oblasti
• Realizuje proces náboru a výberu vo zverených organizačných jednotkách, komunikuje s personálnymi agentúrami
• Získava a analyzuje potreby vedúcich zamestnancov, pripomienkuje a pripravuje vstupy pre tvorbu a implementáciu HR koncepcií, postupov a smerníc vo zverenej oblasti
• Koordinuje v interakcii s inými org. zložkami HR projekty koncepčného a strategického charakteru
• Realizuje implementáciu HR nástrojov vo zverenom segmente (napr. nástroje adaptácie, rozvoja, retencie a riadenia výkonnosti zamestnancov)
• Zabezpečuje reporting a komunikáciu pre zverené organizačné jednotky
• Sleduje legislatívne zmeny v HR oblasti
• Pripravuje, trénuje a konzultuje vybrané školenia v oblasti HR
• Zadáva, analyzuje a spracováva dáta v príslušných informačných systémoch a aplikáciách podľa pridelenej role
• Komunikuje s externým spracovateľom miezd
• Podieľa sa na projektoch spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Požadovaná prax

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Predchádzajúca prax v oblasti HR min. 5 rokov a predchádzajúce skúsenosti s výberom zamestnancov
• Znalosť HR procesov, sledovanie aktuálnych trendov v HR oblasti
• Veľmi dobrá praktická znalosť Zákonníka práce a legislatívnych procesov
• Znalosť SAP HR modulu je výhodou
• Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni (plynulá komunikácia) je podmienkou, znalosť nemeckého jazyka je veľkou výhodou
• „Biznis“ prístup
• Analytické myslenie, štruktúrovaný prístup
• Veľmi dobré komunikačné, prezentačné, vyjednávacie a presvedčovacie zručnosti
• Organizačné schopnosti
• Iniciatívny a proaktívny prístup, schopnosť efektívne hľadať a riešiť problémy
• Samostatnosť

Poslať spoločnosti životopis
ID: 3025660   Dátum zverejnenia: 21.4.2017