Accounting clerk / Asistent na účtovnom oddelení

Miesto práce
Letisko M.R.Štefánika, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Poskytuje administratívnu podporu finančnému oddeleniu,
• Prijímanie faktúr a ich evidencia,
• Nahrávanie dodávateľských a odberateľských faktúr,
• Archivácia a správa evidencie,
• Skenovanie dokumentov,
• Kontrola intercompany faktúr,
• Podpora procesu vymáhania pohľadávok a urgovania platieb,
• Činnosti spojené s elektronickou fakturáciou,
• Pomoc pri aktivitách na projekte NFE (prechod na nový systém)

*Pozícia je vhodná i pre študenta, možnosť dohodnúť sa aj na skrátenom pracovnom úväzku 30 – 35 hodín týždenne.*

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- prácu v medzinárodnej spoločnosti s vedúcim postavením na trhu
- možnosť osobného rozvoja a profesného rastu podporeného firemným vzdelávacím programom
- zodpovedajúce platové ohodnotenie a zamestnanecké výhody
- školenie potrebné na vykonávanie práce

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu nasledujte prosím link, zaregistrujte sa v našej aplikácii Job World (Apply now) do 5.8.2015 a následne pošlite prostredníctvom aplikácie Váš životopis:


apply online


Uchádzač zaslaním osobných údajov, uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti DHL Logistics (Slovakia) s.r.o. so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z., všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie. Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 1 roka, následne budú údaje zlikvidované v súlade s uvedeným zákonom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• stredoškolské vzdelanie,
• základná znalosť anglického jazyka – najmä písomná komunikácia,
• prax v administratíve alebo skúsenosti so spracovávaním faktúr výhodou,
• samostatnosť, presnosť, spoľahlivosť, orientácia na detail,
• znalosť práce s PC (MS Office, internet) - základy,
• tímový hráč,
• vodičský preukaz sk. B

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DHL je vedúcou obchodnou značkou v odvetví logistiky. Naša DHL rodina, pozostávajúca z rôznych divízií, ponúka jedinečné portfólio logistických služieb - doručovanie vnútroštátnych i medzinárodných balíkov, prepravu e-commerce objednávok, špeciálne riešenia plnenia požiadaviek zákazníkov, medzinárodnú expresnú prepravu, pozemnú, leteckú a námornú prepravu vrátane riadenia priemyselných zásobovacích sietí. So svojimi 380 000 zamestnancami v 220 krajinách a teritóriách po celom svete, DHL spája ľudí a obchod bezpečne a spoľahlivo, umožňujúc tak globálny tok obchodovania. So špecializovanými riešeniami pre vyspelé trhy a priemysel vrátane technológií, biologických vied a zdravotníctva, energetiky, automobilového priemyslu a maloobchodu, preukázaním oddanosti v oblasti podnikovej zodpovednosti a bezkonkurenčnou prítomnosťou na rozvíjajúcich sa trhoch je DHL rozhodne v pozícii “Logistickej spoločnosti pre celý svet”.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marcel Saltiel
E-mail: poslať životopis
ID: 2201489  Dátum zverejnenia: 29.7.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou