Teamleader zákazníckeho servisu
Miesto práce
Letisko M.R.Štefánika, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Riadi a rozvíja tím operátorov kontaktného centra
- Zaisťuje priebežné plnenie všetkých výkonnostných cieľov a zodpovedá za kvalitu servisu poskytovaného tímom kontaktného centra (dostupnosť zák.linky v priebehu dňa, forma a obsah komunikácie so zákazníkmi, plnenie stanovených cieľov predaja)
- Vybavuje neštandardné situácie a eskalácie zákazníkov a kolegov.
- Zabezpečuje pravidelné mesačné hodnotenie tímu tímu operátorov kontaktného centra.
- Formou koučingových sedení poskytuje každý mesiac operátorom kontaktného centra spätnú väzbu a priebežne podporuje rozvoj jednotlivých členov tímu
- Zabezpečuje komunikáciu s Risk Managementom ohľadom vysokohodnotových príp.. inak rizikových zásielok
- Informuje o novinkách na oddelení
- Prezentuje výsledky oddelenia
- Kooperácia s tímami v divíziách Sales, Network Operations , Finance, HR, IT ...
- Poskytuje potrebnú podporu všetkým kolegom, aby zákazník dostal najlepšiu / zodpovedajúcu službu
- Zastupuje Backline Team Leadera alebo CS Managera v prípade neprítomnosti
- Je zodpovedný za pravidelné hodnotenie a profesný i osobnostný rozvoj podriadených
- Poskytuje spätnú väzbu a motivuje operátorov - priebežne, Incentive, Koučing (SMART)
- Zaisťuje priebežné plnenie všetkých výkonnostných cieľov a zodpovedá za kvalitu servisu poskytovaného tímom kontaktného centra (dostupnosť zák.linky v priebehu dňa, forma a obsah komunikácie so zákazníkmi, plnenie stanovených cieľov predaja)
- Vybavuje neštandardné situácie a eskalácie zákazníkov a kolegov.
- Zabezpečuje pravidelné mesačné hodnotenie tímu tímu operátorov kontaktného centra.
- Formou koučingových sedení poskytuje každý mesiac operátorom kontaktného centra spätnú väzbu a priebežne podporuje rozvoj jednotlivých členov tímu
- Zabezpečuje komunikáciu s Risk Managementom ohľadom vysokohodnotových príp.. inak rizikových zásielok
- Informuje o novinkách na oddelení
- Prezentuje výsledky oddelenia
- Kooperácia s tímami v divíziách Sales, Network Operations , Finance, HR, IT ...
- Poskytuje potrebnú podporu všetkým kolegom, aby zákazník dostal najlepšiu / zodpovedajúcu službu
- Zastupuje Backline Team Leadera alebo CS Managera v prípade neprítomnosti
- Je zodpovedný za pravidelné hodnotenie a profesný i osobnostný rozvoj podriadených
- Poskytuje spätnú väzbu a motivuje operátorov - priebežne, Incentive, Koučing (SMART)
Zamestnanecké výhody, benefity
*jazykové kurzy
*mladý dynamický kolektív
*možnosti kariérneho rastu
*silná prosperujúca spoločnosť
*motivujúci systém ohodnotenia
*bohatý sociálny program
*stravné lístky hradené spoločnosťou
*mladý dynamický kolektív
*možnosti kariérneho rastu
*silná prosperujúca spoločnosť
*motivujúci systém ohodnotenia
*bohatý sociálny program
*stravné lístky hradené spoločnosťou
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom ďakujeme za ich prejavený, kontaktovať budeme len vybraných, ktorý spĺňajú naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výbornú znalosť anglického jazyka slovom i písmom
- Skúsenosť s prácou v zákaznícky orientovanom prostredí, ideálne v prostredí call centra
- Znalosť práce s počítačom (MS Office)
- Schopnosť viesť a motivovať malý tím podriadených
- Schopnosť rýchlo sa rozhodovať a efektívne riešiť problémy
- Odolnosť voči stresu
- Veľmi dobré komunikačné a vyjednávacie schopnosti
- Skúsenosť s prácou v zákaznícky orientovanom prostredí, ideálne v prostredí call centra
- Znalosť práce s počítačom (MS Office)
- Schopnosť viesť a motivovať malý tím podriadených
- Schopnosť rýchlo sa rozhodovať a efektívne riešiť problémy
- Odolnosť voči stresu
- Veľmi dobré komunikačné a vyjednávacie schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
DHL je vedúcou obchodnou značkou v odvetví logistiky. Naša DHL rodina, pozostávajúca z rôznych divízií, ponúka jedinečné portfólio logistických služieb - doručovanie vnútroštátnych i medzinárodných balíkov, prepravu e-commerce objednávok, špeciálne riešenia plnenia požiadaviek zákazníkov, medzinárodnú expresnú prepravu, pozemnú, leteckú a námornú prepravu vrátane riadenia priemyselných zásobovacích sietí. So svojimi 380 000 zamestnancami v 220 krajinách a teritóriách po celom svete, DHL spája ľudí a obchod bezpečne a spoľahlivo, umožňujúc tak globálny tok obchodovania. So špecializovanými riešeniami pre vyspelé trhy a priemysel vrátane technológií, biologických vied a zdravotníctva, energetiky, automobilového priemyslu a maloobchodu, preukázaním oddanosti v oblasti podnikovej zodpovednosti a bezkonkurenčnou prítomnosťou na rozvíjajúcich sa trhoch je DHL rozhodne v pozícii “Logistickej spoločnosti pre celý svet”.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov