Koordinátor pohľadávok pre divíziu DHL Freight

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavné úlohy a činnosti:

Reporting pohľadávok klientov,
Identifikácia a následné riešenie problematických faktúr,
Identifikácia dôvodov nezrovnalostí či už s ostatnými oddeleniami alebo priamo s klientmi,
Predkladanie návrhov zápočtov,
Pravidelná komunikácia s klientmi,
Predkladanie návrhov odpisu pohľadávok na odsúhlasenie,
Príprava podkladov na účtovanie opravných položiek,
Týždenné vystavovanie a zasielanie upomienok,
Účtovanie úhrad odberateľov,
Odsúhlasenie sáld a vystavovanie potvrdení,
Vedenie evidencie súdnych sporov voči odberateľom,
Poskytovanie podpory finančnému oddeleniu;

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
prácu v medzinárodnej spoločnosti s vedúcim postavením na trhu,
možnosť osobného rozvoja a profesného rastu podporeného firemným vzdelávacím programom,
zodpovedajúce platové ohodnotenie a zamestnanecké výhody,
stravné lístky plne hradené zamestnávateľom,
životné poistenie,
príspevok na jazykové kurzy;

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás pozícia zaujala a Váš profil vyhovuje požiadavkám tejto pozície, zašlite nám svoj životopis, radi Vás zaradíme do výberového konania.

Zaslaním svojho životopisu súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov v databáze spoločnosti DHL Express (Slovakia), spol. s r.o. v súlade so zákonom 122/2013, Z.z.

Vopred ďakujeme všetkým, ktorí nám zašlú svoj životopis. Nakoľko je pre nás veľmi dôležité, aby kandidát spĺňal požiadavky pozície, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ideálny kandidát:

má silné komunikačné zručnosti a aktívne komunikuje v anglickom jazyku,
má min. dvojročnú prax v oblasti vymáhania pohľadávok,
MS Excel ovláda na pokročilej úrovni,
je asertívny a flexibilný,
SAP R3 výhodou;

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DHL je vedúcou obchodnou značkou v odvetví logistiky. Naša DHL rodina, pozostávajúca z rôznych divízií, ponúka jedinečné portfólio logistických služieb - doručovanie vnútroštátnych i medzinárodných balíkov, prepravu e-commerce objednávok, špeciálne riešenia plnenia požiadaviek zákazníkov, medzinárodnú expresnú prepravu, pozemnú, leteckú a námornú prepravu vrátane riadenia priemyselných zásobovacích sietí. So svojimi 380 000 zamestnancami v 220 krajinách a teritóriách po celom svete, DHL spája ľudí a obchod bezpečne a spoľahlivo, umožňujúc tak globálny tok obchodovania. So špecializovanými riešeniami pre vyspelé trhy a priemysel vrátane technológií, biologických vied a zdravotníctva, energetiky, automobilového priemyslu a maloobchodu, preukázaním oddanosti v oblasti podnikovej zodpovednosti a bezkonkurenčnou prítomnosťou na rozvíjajúcich sa trhoch je DHL rozhodne v pozícii “Logistickej spoločnosti pre celý svet”.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marcel Saltiel
E-mail: poslať životopis
ID: 2064478  Dátum zverejnenia: 27.3.2015