Administratívny pracovník / administrator customer service clerk Nitra
Miesto práce
Logistický park v Nitre, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovedá za telefonické, písomné a osobné vybavenie požiadaviek zákazníkov na profesionálnej úrovni,
Zodpovedá za včasné a presné poskytovanie informácií podľa požiadaviek zákazníka,
Zodpovedá za evidenciu sťažností zákazníkov a zabezpečuje ich preskúmavanie a vyriešenie,
Aktívne spolupracuje s inými oddeleniami na získaní všetkých potrebných informácií pre zabezpečenie spokojnosti zákazníkov,
Aktívne prispieva k plneniu KPI,
Vedie databázu zákazníckych požiadaviek,
Zabezpečuje archiváciu vytvorených dokladov,
Zabezpečuje správnosť a včasnosť zákazníckych reportov,
- Počas zastupovania PN, MD/RD.
Zodpovedá za včasné a presné poskytovanie informácií podľa požiadaviek zákazníka,
Zodpovedá za evidenciu sťažností zákazníkov a zabezpečuje ich preskúmavanie a vyriešenie,
Aktívne spolupracuje s inými oddeleniami na získaní všetkých potrebných informácií pre zabezpečenie spokojnosti zákazníkov,
Aktívne prispieva k plneniu KPI,
Vedie databázu zákazníckych požiadaviek,
Zabezpečuje archiváciu vytvorených dokladov,
Zabezpečuje správnosť a včasnosť zákazníckych reportov,
- Počas zastupovania PN, MD/RD.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti,
Práca v príjemnom pracovnom prostredí a mladom kolektíve,
Možnosť osobného rozvoja a profesného rastu podporeného potrebnými vzdelávacími aktivitami,
Bližšie informácie budú komunikované na osobnom stretnutí.
Práca v príjemnom pracovnom prostredí a mladom kolektíve,
Možnosť osobného rozvoja a profesného rastu podporeného potrebnými vzdelávacími aktivitami,
Bližšie informácie budú komunikované na osobnom stretnutí.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nasledujte prosím link, zaregistrujte sa v našej aplikácii Job World do 27.1.2015 a následne pošlite prostredníctvom aplikácie Váš životopis:
apply online
Uchádzač zaslaním osobných údajov, uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti DHL Logistics (Slovakia) s.r.o. so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z., a, to po dobu 1 roka. Uchádzač zároveň vyhlasuje, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie. Po vypršaní doby 1 roka budú údaje zlikvidované v súlade s uvedeným zákonom.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých neoslovíme.
apply online
Uchádzač zaslaním osobných údajov, uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti DHL Logistics (Slovakia) s.r.o. so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z., a, to po dobu 1 roka. Uchádzač zároveň vyhlasuje, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie. Po vypršaní doby 1 roka budú údaje zlikvidované v súlade s uvedeným zákonom.
Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých neoslovíme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Pracovné skúsenosti v oblasti administratívy a skladu
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Minimálne stredoškolské vzdelanie,
Pracovné skúsenosti v príslušnej oblasti min. 2 roky,
Ovládanie anglického jazyka na mierne pokročilej úrovni slovom i písmom nevyhnutné,
Skúsenosti s riešením sťažností,
Ovládanie práce s PC na pokročilej úrovni (Excel, Word, Outlook, Power Point),
Dobré analytické schopnosti,
Vynikajúce komunikačné schopnosti (slovom i písmom),
Schopnosť pracovať pod tlakom,
Zodpovednosť, orientácia na detail, orientácia na zákazníka,
Schopnosť práce v rýchlo sa meniacom prostredí a požiadavkách,
Časová flexibilita( práca na 2 zmeny)
Pracovné skúsenosti v príslušnej oblasti min. 2 roky,
Ovládanie anglického jazyka na mierne pokročilej úrovni slovom i písmom nevyhnutné,
Skúsenosti s riešením sťažností,
Ovládanie práce s PC na pokročilej úrovni (Excel, Word, Outlook, Power Point),
Dobré analytické schopnosti,
Vynikajúce komunikačné schopnosti (slovom i písmom),
Schopnosť pracovať pod tlakom,
Zodpovednosť, orientácia na detail, orientácia na zákazníka,
Schopnosť práce v rýchlo sa meniacom prostredí a požiadavkách,
Časová flexibilita( práca na 2 zmeny)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
DHL je vedúcou obchodnou značkou v odvetví logistiky. Naša DHL rodina, pozostávajúca z rôznych divízií, ponúka jedinečné portfólio logistických služieb - doručovanie vnútroštátnych i medzinárodných balíkov, prepravu e-commerce objednávok, špeciálne riešenia plnenia požiadaviek zákazníkov, medzinárodnú expresnú prepravu, pozemnú, leteckú a námornú prepravu vrátane riadenia priemyselných zásobovacích sietí. So svojimi 380 000 zamestnancami v 220 krajinách a teritóriách po celom svete, DHL spája ľudí a obchod bezpečne a spoľahlivo, umožňujúc tak globálny tok obchodovania. So špecializovanými riešeniami pre vyspelé trhy a priemysel vrátane technológií, biologických vied a zdravotníctva, energetiky, automobilového priemyslu a maloobchodu, preukázaním oddanosti v oblasti podnikovej zodpovednosti a bezkonkurenčnou prítomnosťou na rozvíjajúcich sa trhoch je DHL rozhodne v pozícii “Logistickej spoločnosti pre celý svet”.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov