Robíme veci,
na ktorých záleží.
a bodka.

Administratívny asistent/administratívna asistentka (skrátený úväzok)

Pre naše oddelenie Transakčného poradenstva hľadáme šikovného/šikovnú asistenta/asistentku s dobrými organizačnými schopnosťami, ktorý/ktorá má záujem pracovať samostatne, ako aj v tíme na rozličných administratívnych úlohách. Ponúkame skvelú príležitosť na osobný rozvoj, zaujímavú prácu a podporu pri maximálnom využívaní príležitostí, ktoré spoločnosť Deloitte poskytuje.


Náplň práce:
• správa interných databáz na oddelení Transakčného poradenstva;
• koordinácia administratívnych činností na oddelení a poskytovanie podpory členom tímu;
• vyhľadávanie informácií na internete podľa vopred zadaných požiadaviek;
• participácia na činnostiach súvisiacich s riadením rizík;
• spracovanie faktúr od dodávateľov; príprava podkladov na vystavenie faktúr klientom; spracovanie služobných výdavkov; spracovanie dochádzky;
• zabezpečovanie podpisov na zmluvy a iné dokumenty;
• organizačné zabezpečovanie podujatí, seminárov, mítingov, služobných ciest;
• skenovanie a archivácia zmlúv a iných dokumentov;
• ďalšie činnosti na základe požiadaviek členov tímu.

Ponúkame:
• zaujímavé možnosti školení a systematické vzdelávanie spoločnosti Deloitte;
• možnosť práce v medzinárodnom pracovnom prostredí;
• flexibilný pracovný čas (20 – 30 hodín týždenne);
• širokú škálu zamestnaneckých výhod.


Požiadavky:
• vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa – ekonomické zameranie výhodou;
• vhodné aj pre študenta/študentku externého štúdia na vysokej škole, prípadne pre mamičku po materskej dovolenke;
• skúsenosti v oblasti administratívy;
• znalosť angličtiny na pokročilej úrovni;
• znalosť práce s PC (MS Office, internet).


Osobný profil:
• dobré organizačné schopnosti;
• dobre rozvinuté komunikačné zručnosti;
• zodpovedný prístup k práci;
• ochota pomáhať a učiť sa nové veci;
• tímový hráč.


Dátum nástupu:
• IHNEĎ
Pošli svoj životopis
ID: 3115936  Dátum zverejnenia: 28.6.2017