Robíme veci,
na ktorých záleží.
a bodka.

Travel Desk Koordinátor

Do nášho tímu interných služieb hľadáme nového koordinátora na zabezpečovanie pohodlia a hladkého priebehu počas cestovania našich zamestnancov. Ak rád komunikuješ a organizuješ, dokážeš efektívne zvládať viaceré úlohy súčasne a pracovať aj pod časovým stresom; ponúkame Ti zaujímavú prácu v dynamickom kolektíve a podporu pri maximálnom využívaní príležitostí, ktoré naša spoločnosť poskytuje.

Náplň práce:
• rezervácia leteniek, vlakových a autobusových listkov; letiskových transferov; hotelov; reštaurácií a vozidiel z autopožičovní;
• spracovanie objednávok a došlých faktúr;
• vyhľadávanie konferenčných priestorov a cenové kalkulácie; zabezpečovanie catering; organizovanie eventov;
• komunikácia s dodávateľmi, nastavovanie zmluvných vzťahov (najmä s hotelmi);
• príprava a aktualizácia internej hotelovej databázy a databázy konferenčných priestorov;
• implementácia / aktualizácia Travel Policy; podpora a implementácia benefit programu pre zamestnancov;
• príprava reportov a vyhodnotení služobných ciest; ad hoc podpora pre interných klientov a Office Management.

Ponúkame:
• zaujímavú prácu a priateľské pracovné prostredie;
• možnosť práce v medzinárodnom pracovnom prostredí;
• širokú škálu zamestnaneckých výhod a atraktívne ohodnotenie;
• systematické vzdelávanie, osobný a odborný rozvoj.


Požiadavky:
• vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa;
• min. 2 ročné skúsenosti s vybavovaním pracovných ciest, riešením požiadaviek interných zamestnancov, resp. s prácou na recepcii;
• ústna a písomná komunikácia v anglickom jazyku;
• počítačové zručnosti (MS Office – Excel, Word, Power Point, Outlook).


Osobnostný profil:
• výborné komunikačné a organizačné zručnosti;
• priateľské a profesionálne vystupovanie;
• efektívne zvládanie viacerých úloh a procesov;
• dobrý time management.


Termín nástupu:
• ASAP
Pošli svoj životopis
ID: 3115031  Dátum zverejnenia: 27.6.2017