Robíme veci,
na ktorých záleží.
a bodka.

Administratívna asistentka/ administratívny asistent pre advokátsku kanceláriu Deloitte Legal s.r.o.

Hľadáme šikovnú administratívnu asistentku/administratívneho asistenta pre našu advokátsku kanceláriu s dobrými organizačnými schopnosťami, ktorá/ktorý dokáže efektívne komunikovať a spolupracovať so zamestnancami na všetkých úrovniach. Ponúkame skvelú príležitosť na odborný a osobný rozvoj, zaujímavú prácu v dynamickom kolektíve a nadštandardné ohodnotenie.



Náplň práce:
Ide primárne o koordinačné úlohy administratívnej povahy, ako napríklad:
• správa interných databáz,
• organizačné zabezpečovanie klientskych akcií, seminárov, stretnutí a služobných ciest,
• práca s interným softvérom pre zadávanie údajov pre fakturáciu,
• koordinácia zmluvnej dokumentácie kancelárie a jej archivácia,
• spracúvanie prichádzajúcej a odchádzajúcej pošty a faktúr,
• asistencia pri zlepšovaní postupov a procesov v oblasti office manažmentu,
• poskytovanie administratívnej podpory kancelárii,
• spolupráca s inými internými oddeleniami Deloitte.

Ponúkame:
• zaujímavé možnosti školení a systematické vzdelávanie spoločnosti Deloitte,
• možnosť práce v medzinárodnom pracovnom prostredí,
• stabilný a priateľský tím,
• nadštandardné ohodnotenie a širokú škálu zamestnaneckých výhod.

Požiadavky:
• skúsenosti na asistentskej/administratívnej pozícii,
• ústna a písomná komunikácia v anglickom jazyku na pokročilej úrovni,
• počítačové zručnosti (MS Office, internet),
• vysokoškolské vzdelanie výhodou ale nie podmienkou.

Osobnostný profil:
• výborné organizačné schopnosti a zodpovedný prístup,
• aktívny a pozitívny postoj k práci,
• komunikatívna a otvorená osobnosť,
• asertivita a tímový duch,
• zmysel pre detail.

Dátum nástupu: jún 2017, príp. dohodou
Pošli svoj životopis
ID: 3025486  Dátum zverejnenia: 22.5.2017