Robíme veci,
na ktorých záleží.
a bodka.

Junior IT support specialist

Hľadáme nového kolegu do nášho IT tímu, ktorý bude poskytovať podporu používateľom. Vhodný kandidát na túto pozíciu by mal poskytovať efektívnu lokálnu a vzdialenú podporu používateľom informačných technológií v spoločnosti Deloitte, ktorí využívajú počítačový hardvér, softvér, pripojené periférne zariadenia a mobilné technológie. Bude pracovať s tímom pre informačné systémy a služby na implementácii štandardov, ako aj na zavádzaní a podpore nových aplikácií, služieb a operačných systémov. Rozsah podpory zahŕňa všetky subjekty Deloitte v Slovenskej republike. Ponúkame vynikajúce príležitosti na odborný a osobný rast, zaujímavú prácu a podporu pri využívaní príležitostí, ktoré poskytujeme.


Tvoja náplň práce by vyzerala takto:
• poskytovanie podpory v rámci IT Service Desk pre lokálne a vzdialené skupiny používateľov vrátane poskytovania podpory pre stolové a prenosné počítače, mobilné zariadenia (iOS/Android) a infraštruktúru LAN vo firme,
• skúmanie a riešenie problémov s počítačmi a súvisiacimi periférnymi zariadeniami s cieľom zabezpečiť funkčnosť hardvérových a softvérových produktov,
• riešenie vzniknutých hardvérových, softvérových a sieťových problémov,
• inštalácia a konfigurácia počítačov a softvéru v súlade s firemnými predpismi,
• spolupráca a podpora iných špecializovaných tímov pri prevádzkových problémoch s IT infraštruktúrou a nových projektoch,
• školenie používateľov v oblastiach špecifických pre Deloitte.


Čo Ti vieme ponúknuť:
• osobný a profesionálny rozvoj,
• zaujímavé benefity,
• príjemné pracovné prostredie,
• účasť na projektoch.
Čo očakávame:
• skúsenosti s poskytovaním podpory používateľom v stredne veľkej spoločnosti,
• všeobecný prehľad o IT infraštruktúre a architektúre,
• pracovné skúsenosti so štandardným klientskym softvérom: Windows 10, Microsoft Office suite,
• pracovné skúsenosti s riešením sieťových problémov,
• pracovné skúsenosti s riadením používateľov v MS Active Directory,
• dobrá znalosť angličtiny v ústnej a písomnej forme,
• preukázateľné znalosti prevádzkových zásad a postupov.

Osobnostný profil:
• budovanie efektívnych pracovných vzťahov,
• priateľská komunikácia a ústretovosť k zákazníkom,
• pozitívny a optimistický postoj k úlohám a problémom,
• okamžité plnenie požiadaviek a potrieb zákazníkov,
• vzdelávanie sa a výmena poznatkov s tímom,
• ochota neustále zlepšovať svoje vedomosti, zručnosti a postoje.


Pošli svoj životopis
ID: 1957485  Dátum zverejnenia: 26.2.2018