Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior IT support specialist
Hľadáme nového kolegu do nášho IT tímu, ktorý bude poskytovať podporu používateľom. Vhodný kandidát na túto pozíciu by mal poskytovať efektívnu lokálnu a vzdialenú podporu používateľom informačných technológií v spoločnosti Deloitte, ktorí využívajú počítačový hardvér, softvér, pripojené periférne zariadenia a mobilné technológie. Bude pracovať s tímom pre informačné systémy a služby na implementácii štandardov, ako aj na zavádzaní a podpore nových aplikácií, služieb a operačných systémov. Rozsah podpory zahŕňa všetky subjekty Deloitte v Slovenskej republike. Ponúkame vynikajúce príležitosti na odborný a osobný rast, zaujímavú prácu a podporu pri využívaní príležitostí, ktoré poskytujeme.
Tvoja náplň práce by vyzerala takto:
• poskytovanie podpory v rámci IT Service Desk pre lokálne a vzdialené skupiny používateľov vrátane poskytovania podpory pre stolové a prenosné počítače, mobilné zariadenia (iOS/Android) a infraštruktúru LAN vo firme,
• skúmanie a riešenie problémov s počítačmi a súvisiacimi periférnymi zariadeniami s cieľom zabezpečiť funkčnosť hardvérových a softvérových produktov,
• riešenie vzniknutých hardvérových, softvérových a sieťových problémov,
• inštalácia a konfigurácia počítačov a softvéru v súlade s firemnými predpismi,
• spolupráca a podpora iných špecializovaných tímov pri prevádzkových problémoch s IT infraštruktúrou a nových projektoch,
• školenie používateľov v oblastiach špecifických pre Deloitte.
Čo Ti vieme ponúknuť:
• osobný a profesionálny rozvoj,
• zaujímavé benefity,
• príjemné pracovné prostredie,
• účasť na projektoch.
Tvoja náplň práce by vyzerala takto:
• poskytovanie podpory v rámci IT Service Desk pre lokálne a vzdialené skupiny používateľov vrátane poskytovania podpory pre stolové a prenosné počítače, mobilné zariadenia (iOS/Android) a infraštruktúru LAN vo firme,
• skúmanie a riešenie problémov s počítačmi a súvisiacimi periférnymi zariadeniami s cieľom zabezpečiť funkčnosť hardvérových a softvérových produktov,
• riešenie vzniknutých hardvérových, softvérových a sieťových problémov,
• inštalácia a konfigurácia počítačov a softvéru v súlade s firemnými predpismi,
• spolupráca a podpora iných špecializovaných tímov pri prevádzkových problémoch s IT infraštruktúrou a nových projektoch,
• školenie používateľov v oblastiach špecifických pre Deloitte.
Čo Ti vieme ponúknuť:
• osobný a profesionálny rozvoj,
• zaujímavé benefity,
• príjemné pracovné prostredie,
• účasť na projektoch.
Čo očakávame:
• skúsenosti s poskytovaním podpory používateľom v stredne veľkej spoločnosti,
• všeobecný prehľad o IT infraštruktúre a architektúre,
• pracovné skúsenosti so štandardným klientskym softvérom: Windows 10, Microsoft Office suite,
• pracovné skúsenosti s riešením sieťových problémov,
• pracovné skúsenosti s riadením používateľov v MS Active Directory,
• dobrá znalosť angličtiny v ústnej a písomnej forme,
• preukázateľné znalosti prevádzkových zásad a postupov.
Osobnostný profil:
• budovanie efektívnych pracovných vzťahov,
• priateľská komunikácia a ústretovosť k zákazníkom,
• pozitívny a optimistický postoj k úlohám a problémom,
• okamžité plnenie požiadaviek a potrieb zákazníkov,
• vzdelávanie sa a výmena poznatkov s tímom,
• ochota neustále zlepšovať svoje vedomosti, zručnosti a postoje.
Pošli svoj životopis
• skúsenosti s poskytovaním podpory používateľom v stredne veľkej spoločnosti,
• všeobecný prehľad o IT infraštruktúre a architektúre,
• pracovné skúsenosti so štandardným klientskym softvérom: Windows 10, Microsoft Office suite,
• pracovné skúsenosti s riešením sieťových problémov,
• pracovné skúsenosti s riadením používateľov v MS Active Directory,
• dobrá znalosť angličtiny v ústnej a písomnej forme,
• preukázateľné znalosti prevádzkových zásad a postupov.
Osobnostný profil:
• budovanie efektívnych pracovných vzťahov,
• priateľská komunikácia a ústretovosť k zákazníkom,
• pozitívny a optimistický postoj k úlohám a problémom,
• okamžité plnenie požiadaviek a potrieb zákazníkov,
• vzdelávanie sa a výmena poznatkov s tímom,
• ochota neustále zlepšovať svoje vedomosti, zručnosti a postoje.
Pošli svoj životopis
ID: 1957485
Dátum zverejnenia: 26.2.2018
2018-02-26
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik, IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový administrátor Spoločnosť: Deloitte