Robíme veci,
na ktorých záleží.
a bodka.

Administratívny asistent/administratívna asistentka (plný aj skrátený úväzok)

Hľadáme šikovného/ šikovnú asistenta/asistentku pre naše oddelenie Financial Advisory s dobrými organizačnými schopnosťami, ktorý/ ktorá má záujem pracovať samostatne, ako aj v tíme na rozličných administratívnych úlohách. Ponúkame skvelú príležitosť na osobný rozvoj, zaujímavú prácu a podporu pri maximálnom využívaní príležitostí, ktoré spoločnosť poskytuje.

Náplň práce:
• Správa interných databáz na oddelení Financial Advisory;
• koordinácia administratívnych činností na oddelení a poskytovanie podpory členom tímu;
• vyhľadávanie informácií na internete podľa vopred zadaných požiadaviek;
• participácia na činnostiach súvisiacich s risk manažmentom;
• spracovanie faktúr od dodávateľov;
• zabezpečovanie podpisov na zmluvy a iné dokumenty;
• organizačné zabezpečovanie podujatí, seminárov, mítingov, služobných ciest;
• skenovanie a archivácia rôznych dokumentov;
• ďalšie činnosti na základe požiadaviek členov tímu.

Ponúkame:
• Zaujímavé možnosti školení a systematické vzdelávanie spoločnosti Deloitte;
• možnosť práce v medzinárodnom pracovnom prostredí;
• flexibilný pracovný čas (v prípade potreby možnosť prispôsobiť pracovný čas na 30-35 hodín týždenne);
• širokú škálu zamestnaneckých výhod.
Požiadavky:
• Stredoškolské vzdelanie – obchodná akadémia výhodou;
• vhodné aj pre študenta / študentku externého štúdia na vysokej škole prípadne mamičku po materskej dovolenke;
• skúsenosti v oblasti administratívy;
• znalosť angličtiny na pokročilej úrovni;
• znalosť práce s PC (MS Office, internet).

Osobný profil:
• Dobré organizačné schopnosti;
• dobre rozvinuté komunikačné zručnosti;
• zodpovedný prístup k práci;
• ochota pomáhať a učiť sa nové veci;
• tímový hráč.

Dátum nástupu: IHNEĎ



Pošli svoj životopis
ID: 1821138  Dátum zverejnenia: 3.9.2014