Mzdová účtovníčka

DEKRET CONSULTING s.r.o.

Miesto práce
Priemyselná 1/A, 821 08 Bratislava-Ružinov, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
platové podmienky budú špecifikované na osobnom stretnutí

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavnou náplňou práce na tejto pozícii je:
• Spracovanie mzdovej agendy pre rôznych slovenských prípadne zahraničných klientov
• Zastrešovanie pracovnoprávnych vzťahov
• Práca so zákonníkom práce a potrebnou legislatívou
• Zodpovednosť za celú oblasť poistenia (sociálne, zdravotné atď.)
• Komunikácia s poisťovňami a daňovým úradom, riešenie problémov
• Pravidelné zaškoľovanie tímu do nových zákonov a vyhlášok
• Vytváranie smerníc týkajúcich sa mzdovej oblasti a pracovnoprávnych vzťahov

Zamestnanecké výhody, benefity

• stabilná pozícia
• možnosť profesionálneho a osobnostného rastu
• možnosť vlastnej sebarealizácie

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis v SJ prípadne NJ alebo AJ a motivačný list spolu s označením pozície na nižšie uvedenú e-mailovú adresu do 7.8.2017.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• 5 rokov praxe na pozícii mzdovej účtovníčky
• užívateľská znalosť systému Olymp je výhodou
• znalosť zákonníka práce a súvisiacej legislatívy je podmienkou
• priame, zrozumiteľné a príjemné vystupovanie
• dobré komunikačné schopnosti
• samostatná a nezávislá osobnosť
• schopnosť prevziať zodpovednosť
Znalosť nemeckého jazyka je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosti DEKRET poskytujú audítorské, účtovné, daňové a poradenské služby už od roku 2003. Náš profesionálny tím neustále rastie a my tak kontinuálne rozširujeme portfólio a zdokonaľujeme kvalitu poskytovaných služieb.

Za spoločnosťami DEKRET stojí vyše 20 rokov skúseností jej partnerov v oblasti účtovníctva, auditu a daňového poradenstva. Úspešné riešenia pre našich klientov zastrešuje profesionálny tím expertov, ktorých odborná znalosť domáceho a medzinárodného prostredia zaručuje kvalitu poskytovaných poradenských služieb. Ich široký záber im umožňuje prispôsobiť sa špecifickým požiadavkám tak domácich ako aj zahraničných klientov v závislosti od ich činnosti, veľkosti a oblasti pôsobenia.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3057661  Dátum zverejnenia: 11.7.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: platové podmienky budú špecifikované na osobnom stretnutí