Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný riaditeľ
Advokátska kancelária Paul Q, s. r. o.
Miesto práce
Karadžičova 2, Bratislava
Karadžičova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.07.2016
01.07.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedúca právna firma DEDÁK & Partners hľadá do svojho tímu riaditeľa dcérskej spoločnosti, poskytujúcej komplexné finančné a účtovné služby spoločnosti DEDÁK & Partners a jej klientom.
Účtovná dcérska spoločnosť je malou spoločnosťou, ktorá poskytuje niekoľko rokov služby DEDÁK & Partners a niekoľkým jej klientom. Ambíciou kandidáta má byť využitie potenciálu povesti, kontaktov a referencií právnej firmy k rozvoju účtovnej spoločnosti a vybudovaniu významnej a renomovanej účtovnej firmy.
Management
- riadenie a zodpovednosť za bezproblémový chod spoločnosti,
- vedenie a kontrola tímu účtovníkov,
- riadenie a kontrolovanie cash flow – interne a klientov spoločnosti,
- zodpovednosť za metodiku a kompletné interné účtovníctvo a účtovníctvo všetkých klientskych spoločností
Účtovníctvo, dane
- priamy výkon účtovníctva (účtovných operácií),
- rekonsiliácia súvahových účtov,
- priebežné inventarizácie účtov – majetok, peniaze, pohľadávky a záväzky,
- mesačné, kvartálne a ročné účtovné uzávierky podľa lokálnych účtovných štandardov,
- spracovanie DPH, DPPO, DzMV,
- komunikácia s finančnou správou a súvisiacimi inštitúciami,
- riešenie aktuálnych účtovných problémov, aktívne sledovanie legislatívnych zmien,
- pravidelný reporting a komunikácia s klientmi v slovenskom a anglickom jazyku
Personalistika a mzdy
- spracovanie a vedenie personálnej a mzdovej agendy interne a klientom spoločnosti,
- vyhotovovanie pracovných zmlúv a dodatkov k pracovným zmluvám,
- vedenie personálnych zložiek zamestnancov,
- archivovanie dokladov, evidencia a aktualizácia mzdových listov,
- komunikovanie a príprava dokumentov, výkazov pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne,
- sledovanie legislatívnych zmien a ich aplikácia pre potreby spoločností,
- pripravovanie mesačných mzdových uzávierok a reportov,
- evidovanie a spracovávanie zrážok zo mzdy (stravné lístky, exekúcie a pod.),
- prihlasovanie, odhlasovanie zamestnancov z/do poisťovní,
- kalkulácia ročného zúčtovania dane z príjmu fyzických osôb,
- spracovávanie evidenčných listov dôchodkového poistenia
Účtovná dcérska spoločnosť je malou spoločnosťou, ktorá poskytuje niekoľko rokov služby DEDÁK & Partners a niekoľkým jej klientom. Ambíciou kandidáta má byť využitie potenciálu povesti, kontaktov a referencií právnej firmy k rozvoju účtovnej spoločnosti a vybudovaniu významnej a renomovanej účtovnej firmy.
Management
- riadenie a zodpovednosť za bezproblémový chod spoločnosti,
- vedenie a kontrola tímu účtovníkov,
- riadenie a kontrolovanie cash flow – interne a klientov spoločnosti,
- zodpovednosť za metodiku a kompletné interné účtovníctvo a účtovníctvo všetkých klientskych spoločností
Účtovníctvo, dane
- priamy výkon účtovníctva (účtovných operácií),
- rekonsiliácia súvahových účtov,
- priebežné inventarizácie účtov – majetok, peniaze, pohľadávky a záväzky,
- mesačné, kvartálne a ročné účtovné uzávierky podľa lokálnych účtovných štandardov,
- spracovanie DPH, DPPO, DzMV,
- komunikácia s finančnou správou a súvisiacimi inštitúciami,
- riešenie aktuálnych účtovných problémov, aktívne sledovanie legislatívnych zmien,
- pravidelný reporting a komunikácia s klientmi v slovenskom a anglickom jazyku
Personalistika a mzdy
- spracovanie a vedenie personálnej a mzdovej agendy interne a klientom spoločnosti,
- vyhotovovanie pracovných zmlúv a dodatkov k pracovným zmluvám,
- vedenie personálnych zložiek zamestnancov,
- archivovanie dokladov, evidencia a aktualizácia mzdových listov,
- komunikovanie a príprava dokumentov, výkazov pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne,
- sledovanie legislatívnych zmien a ich aplikácia pre potreby spoločností,
- pripravovanie mesačných mzdových uzávierok a reportov,
- evidovanie a spracovávanie zrážok zo mzdy (stravné lístky, exekúcie a pod.),
- prihlasovanie, odhlasovanie zamestnancov z/do poisťovní,
- kalkulácia ročného zúčtovania dane z príjmu fyzických osôb,
- spracovávanie evidenčných listov dôchodkového poistenia
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť vlastnej sebarealizácie
- zainteresovanosť na hospodárskych výsledkoch s výhľadom na partnerstvo
- práca v stabilnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
- zainteresovanosť na hospodárskych výsledkoch s výhľadom na partnerstvo
- práca v stabilnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Ak máte záujem o ponúkanú pozíciu, zašlite nám prosím Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Expert
Mzdové účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Expert
Mzdové účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na požadovanej, resp. príbuznej pozícii
- proaktívny prístup, vynikajúce komunikačné schopnosti
- manažérsky typ so schopnosťou viesť tím ľudí
- strategické myslenie, organizačné schopnosti
- pozícia si vyžaduje skúseného človeka s niekoľkoročnou praxou v podvojnom účtovníctve
- skúsenosti na podobnej finančnej / ekonomickej pozícii, ideálne s manažovaním
- flexibilita, organizačný talent a schopnosť tímovej práce
- schopnosť dodržiavať termíny
- zmysel pre detail, schopnosť pracovať pod stresom a na viacerých úlohách súbežne
- proaktívny prístup, vynikajúce komunikačné schopnosti
- manažérsky typ so schopnosťou viesť tím ľudí
- strategické myslenie, organizačné schopnosti
- pozícia si vyžaduje skúseného človeka s niekoľkoročnou praxou v podvojnom účtovníctve
- skúsenosti na podobnej finančnej / ekonomickej pozícii, ideálne s manažovaním
- flexibilita, organizačný talent a schopnosť tímovej práce
- schopnosť dodržiavať termíny
- zmysel pre detail, schopnosť pracovať pod stresom a na viacerých úlohách súbežne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Paul Q je poprednou slovenskou advokátskou kanceláriou, s viac ako 30 ročnými skúsenosťami s poskytovaním právnych služieb pre slovenskú a medzinárodnú klientelu. Tím Paul Q tvorí 20 právnikov poskytujúcich právne poradenstvo najmä v oblasti obchodného a občianskeho práva, M&A, realitných projektov, projektového financovia, súdnych sporov, ochrany osobnosti a compliance. Kvalitu našich služieb oceňujú renomované nezávislé medzinárodné ratingové organizácie, a medzi poprednými poskytovateľmi právnych služieb sa pravidelne umiestňujeme aj v rámci relevantných slovenských rebríčkov a ankiet.
https://www.paulqlaw.com/
https://www.paulqlaw.com/
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2538167
Dátum zverejnenia: 28.4.2016
2016-04-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný manažér Spoločnosť: Advokátska kancelária Paul Q, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou