Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista IT podpory
Datapac s.r.o.
Miesto práce
Elektrárenská 1394/4, Bratislava
Elektrárenská 1394/4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Držanie IT/technického helpdesku podľa určeného rozvrhu (denné, pracovné dni).
• Činnosti súvisiace s prevádzkou helpdesku, evidencia a kontrola ticketov v servisnej aplikácii.
• Riešenie ticketov, zadeľovanie riešiteľom druhého levelu.
• Komunikácia s klientom pri riešení ich technických požiadaviek.
• Činnosti súvisiace s prevádzkou helpdesku, evidencia a kontrola ticketov v servisnej aplikácii.
• Riešenie ticketov, zadeľovanie riešiteľom druhého levelu.
• Komunikácia s klientom pri riešení ich technických požiadaviek.
Zamestnanecké výhody, benefity
Datapac je firma s neformálnou atmosférou. Spoločne trávime čas v práci, spoločne oslavujeme, spoločne prežívame úspechy aj neúspechy.
Kuchynka je srdcom Datapacu. Vyskytuje sa tu všetko dôležité: ľudia, čerstvé správy zo sveta, čerstvé pečivo každé ráno, voňavá kávička, čaj či ovocie a občas niekto poteší s raňajkami, či obedom pre všetkých kolegov. Vyriešiš tu všetky pracovné problémy a dozvieš sa všetko čo treba, niekedy aj viac.
Školenia sú nevyhnutné pre tvoj rozvoj aj rozvoj tímu. Párkrát do roka ťa vytiahneme na spoločný teambuilding, nech si vyvetráš hlavu.
Angličtinu si môžeš vycibriť na hodinách angličtiny priamo vo firme.
A ak nemáš čas a chuť presúvať sa po práci do „posilky“, my máme svoju, a tiež k dispozícii tenisový kurt, alebo sa pridáš ku kolegom na futbal.
Kuchynka je srdcom Datapacu. Vyskytuje sa tu všetko dôležité: ľudia, čerstvé správy zo sveta, čerstvé pečivo každé ráno, voňavá kávička, čaj či ovocie a občas niekto poteší s raňajkami, či obedom pre všetkých kolegov. Vyriešiš tu všetky pracovné problémy a dozvieš sa všetko čo treba, niekedy aj viac.
Školenia sú nevyhnutné pre tvoj rozvoj aj rozvoj tímu. Párkrát do roka ťa vytiahneme na spoločný teambuilding, nech si vyvetráš hlavu.
Angličtinu si môžeš vycibriť na hodinách angličtiny priamo vo firme.
A ak nemáš čas a chuť presúvať sa po práci do „posilky“, my máme svoju, a tiež k dispozícii tenisový kurt, alebo sa pridáš ku kolegom na futbal.
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku pošlite, prosím, na uvedenú e-mailovú adresu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Informatika, elektrotechnika, technické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia LAN/WAN - Základy
Klient/server administrácia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia LAN/WAN - Základy
Klient/server administrácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadovaná prax
- na pozícii IT podpory alebo IT administrácie výhodou
- vo firme zameranej na poskytovanie zákazníckej podpory/helpdesk výhodou
- minimálne základná znalosť OS MS Windows a ovládanie MS na admin úrovni výhodou
- ovládanie anglického a maďarského jazyka pre komunikáciu so zahraničnými partnermi na pokročilej úrovni.
Kandidát by mal mať:
- samostatný a zodpovedný prístup
- zameranie na detail a zmysel pre systematičnosť
- príjemné vystupovanie a komunikačné schopnosti
- dobrú orientáciu v technickej oblasti
- záujem neustále sa rozvíjať v technickej oblasti
- na pozícii IT podpory alebo IT administrácie výhodou
- vo firme zameranej na poskytovanie zákazníckej podpory/helpdesk výhodou
- minimálne základná znalosť OS MS Windows a ovládanie MS na admin úrovni výhodou
- ovládanie anglického a maďarského jazyka pre komunikáciu so zahraničnými partnermi na pokročilej úrovni.
Kandidát by mal mať:
- samostatný a zodpovedný prístup
- zameranie na detail a zmysel pre systematičnosť
- príjemné vystupovanie a komunikačné schopnosti
- dobrú orientáciu v technickej oblasti
- záujem neustále sa rozvíjať v technickej oblasti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Datapac is an innovative company, leader in information technologies for retail chains and gas stations. Main activity is the development and implementation of information systems for management and administration of retail chains. We are one of the top providers in this segment in Europe. We also manage infrastructure of our clients, client systems in the area of retail, data warehouse and reporting.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2928632
Dátum zverejnenia: 19.3.2018
2018-03-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Servisný technik, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Datapac s.r.o.