Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník zákazníckeho centra (angličtina/španielčina)
DATALOGIC SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Zavar, okres Trnava
Zavar, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca v európskom servisnom centre spoločnosti poskytujúcom servisné služby pre zákazníkov z Európy, Afriky a Blízkeho východu
- administratívna a základná technická podpora zákazníkov pri vybavovaní ici žiadostí o servis produktov (zariadení na skenovanie a elektronické spracovanie dát)
- komunikácia so zákazníkmi cez e-mail a telefonicky
- práca so systémom SAP - evidencia a kontrola servisných objednávok, vystavocanie cenových ponúk a faktúr za servisné služby
- riešenie sporných prípadov, sprostredkovanie komunikácie medzi zákazníkmi a servisnými technikmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej zahraničnej spoločnosti
- práca v dynamickom, medzinárodnom prostredí
- stravovanie zabezpečené priamo v priestoroch firmy
- príspevky na vzdelávanie, relax a dopravu
- spoločné firemné podujatia
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- požadovaná kombinácia jazykov: angličtina a španielčina - aspoň jeden z nich na aktívnej komunikačnej úrovni, druhý aspoň na úrovni mierne pokročilý
- predchádzajúca skúsenosť na obdobnej pozícii je výhodou ale nie nevyhnutnou podmienkou
- dobré komunikačné schopnosti, schopnosť zvládať a riešiť diplomaticky sporné situácie
- znalosť práce s PC - práca s e-mailami
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Datalogic je talianska spoločnosť s 50-ročnou tradíciou vo vývoji a výrobe zariadení na automatické skenovanie a spracovanie dát. Vyrába čítačky čiarových kódov a ďaľšie zariadenia na triedenie, kontrolu a sortovanie produktov. Naše produkty využíva viac ako tretina supermarketov a obchodov, rovnako ako tretina letísk, dopravných a poštových spoločností po celom svete.
Pobočka Datalogic Slovakia bola založená v roku 2005. V závode pri Trnave sa realizuje finálna montáž. V roku 2010 vzniklo v Trnave aj európske servisné centrum, kde sa opravujú skenery zaslané našimi zákazníkmi na opravu. Od roku 2019 je na Slovensku aj distribučné centrum, z ktorého sa distribuujú produkty do celého sveta.
V súčasnosti pracuje vo firme cca 250 zamestnancov.
Pobočka Datalogic Slovakia bola založená v roku 2005. V závode pri Trnave sa realizuje finálna montáž. V roku 2010 vzniklo v Trnave aj európske servisné centrum, kde sa opravujú skenery zaslané našimi zákazníkmi na opravu. Od roku 2019 je na Slovensku aj distribučné centrum, z ktorého sa distribuujú produkty do celého sveta.
V súčasnosti pracuje vo firme cca 250 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2097231
Dátum zverejnenia: 26.4.2015
2015-04-26
lokalita: okres Trnava Pozícia: Helpdesk operátor Spoločnosť: DATALOGIC SLOVAKIA, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou