Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor IT Call Centra
DATALAN, a.s.
Miesto práce
Púchovská 8, Bratislava - Rača, Bratislava
Púchovská 8, Bratislava - Rača, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Call centrum DATALANu potrebuje dvoch Flexibilných, Prozákazníckych, Počítačovo zdatných a Ukecaných zamestnancov so všeobecným prehľadom v IT. Ak si sa v uvedených prívlastkoch našiel, čítaj ďalej stručný popis:
- telefonické alebo e-mailové riešenie otázok, požiadaviek, problémov prípadne sťažností zákazníkov
- evidencia komunikácie
- analyzovanie problémov u zákazníkov, kontrola zariadení na diaľku a základné operačné úkony podľa "step by step" postupu
- zabezpečovanie prieskumu spokojnosti zákazníkov
- príprava reportov
- telefonické alebo e-mailové riešenie otázok, požiadaviek, problémov prípadne sťažností zákazníkov
- evidencia komunikácie
- analyzovanie problémov u zákazníkov, kontrola zariadení na diaľku a základné operačné úkony podľa "step by step" postupu
- zabezpečovanie prieskumu spokojnosti zákazníkov
- príprava reportov
Zamestnanecké výhody, benefity
stabilná renomovaná spoločnosť
práca s najmodernejšími technológiami
komplexný systém vzdelávania a benefitov
mobilný telefón
práca s najmodernejšími technológiami
komplexný systém vzdelávania a benefitov
mobilný telefón
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovaní budú iba vybraní uchádzači, ktorí budú pozvaní k osobnému pohovoru. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobré komunikačné zručnosti
- vysoká orientácia na zákazníka a výsledok
- schopnosť pohotovo reagovať
- užívateľská znalosť PC nevyhnutná
- flexibilita, zodpovednosť, samostatnosť
- všeobecný prehľad v IT
- výhodou sú predchádzajúce skúsenosti z call centra, telemarketingu alebo so service desk
- vysoká orientácia na zákazníka a výsledok
- schopnosť pohotovo reagovať
- užívateľská znalosť PC nevyhnutná
- flexibilita, zodpovednosť, samostatnosť
- všeobecný prehľad v IT
- výhodou sú predchádzajúce skúsenosti z call centra, telemarketingu alebo so service desk
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DATALAN na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 30 rokov a je popredným slovenským poskytovateľom inovatívnych biznis riešení a IT služieb. Vieme, že informačné technológie sú prínosom v každej oblasti ľudského života. Našim zákazníkom prinášame široké portfólio kvalitných služieb a inteligentných produktov, ktoré nielen napĺňajú ich potreby, ale sú zdrojom inšpirácie a posúvajú firmy aj spoločnosť o krok vpred. Vďaka našim riešeniam a skúsenostiam môžete mať aj vy k dispozícii najmodernejšie IT služby, a fungovať efektívnejšie a ekologickejšie.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2088816
Dátum zverejnenia: 20.4.2015
2015-04-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Servisný technik, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: DATALAN, a.s.