Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér pre starostlivosť o zákazníkov
Veolia Energia Slovensko, a. s.
Miesto práce
Eisteinova 25, Digital Park II., Bratislava
Eisteinova 25, Digital Park II., Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.8.2014
1.8.2014
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Účel práce:
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Zodpovedá za vedenie obchodného tímu s cieľom riadiť súčasné obchodné portfólio spoločnosti, t.j. spravovať existujúce zmluvy a zabezpečiť ich pravidelné prerokovanie. Zodpovedá za rozvoj nových aktivít a produktov v rozsahu súčasného portfólia zákazníkov.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Koordinuje prostredníctvom manažérov prevádzok oblasť starostlivosti o zákazníkov;
- Zodpovedá za tvorbu a schvaľuje zmluvy o dodávke a predaji energií a ďalších energetických služieb spoločnosti (dodávateľské zmluvy);
- Zodpovedá za uzatvorenie a plnenie dodávateľských a zmlúv;
- Zodpovedá za rozvoj aktivít v oblasti starostlivosti o zákazníkov;
- Sleduje, udržiava a rozvíja portfólio klientov spoločnosti;
- Navrhuje inovatívne ponuky a doplnkové služby pre klientov;
- Rieši požiadavky pri udržiavaní zmluvných klauzúl;
- Analyzuje potreby klientov a navrhuje riešenia;
- Vytvára a riadi databázu klientov;
- Vytvára plán pre sledovanie kontaktov;
- Zodpovedá za tvorbu správ o klientoch;
- Zavádza integrovaný informačný systém sledovania spokojnosti klientov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- podľa platnej kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o prácu v skupine DALKIA.
Na základe CV dôkladne posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na obsadzovanú pracovnú pozíciu.
V prípade, ak spĺňate požiadavky na pracovnú pozíciu, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 15 dní od prijatia Vášho životopisu alebo Vás budeme informovať o ďalšom postupe vo výberovom konaní.
Ak Vás nebudeme do 30 dní kontaktovať, vybrali sme kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti. V zmysle zákona 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov bude Vaša žiadosť skartovaná.
O výsledku výberového konania budete informovaný písomne.
Na základe CV dôkladne posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na obsadzovanú pracovnú pozíciu.
V prípade, ak spĺňate požiadavky na pracovnú pozíciu, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor najneskôr do 15 dní od prijatia Vášho životopisu alebo Vás budeme informovať o ďalšom postupe vo výberovom konaní.
Ak Vás nebudeme do 30 dní kontaktovať, vybrali sme kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti. V zmysle zákona 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov bude Vaša žiadosť skartovaná.
O výsledku výberového konania budete informovaný písomne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické,technické
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie (ekonomický alebo technický smer);
- Min. 5 rokov praxe v oblasti starostlivosti o zákazníkov;
- Min. 3 roky praxe vo vedení ľudí;
- znalosť anglického alebo francúzskeho jazyka - výhodou;
- Vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič;
- znalosti v oblasti centrálneho zásobovania teplom, energetiky alebo TZB - výhodou;
- Znalosť práce s PC (Excel, PowerPoint, Word) na úrovni pokročilý;
- Odolnosť voči stresu;
- Veľmi dobré komunikačné schopnosti;
- Prozákaznícka orientácia;
- Veľmi dobré analytické a logické myslenie;
- Flexibilita;
- Profesionálne vystupovanie, schopnosť upútať pozornosť a presvedčiť ľudí;
- Schopnosť motivovať zamestnancov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina Veolia Energia na Slovensku, energetická divízia medzinárodnej skupiny Veolia, poskytuje služby obciam, mestám a priemyselným zákazníkom v oblasti energetiky s cieľom prinášať efektívne energetické riešenia a širokú paletu služieb s vysokým štandardom nárokov na ochranu životného prostredia.
Uplatňujeme využívanie obnoviteľných zdrojov energie, hlavne biomasy. Optimalizujeme technickú, ekonomickú a environmentálnu prevádzku zverených zariadení.
Naše služby zahŕňajú zabezpečenie centrálneho zásobovania teplom, výrobu tepla, stlačeného vzduchu, elektrickej energie, chladu a pary, tzv. priemyselných médií a energií. Zabezpečujeme plynulú prevádzku tepelnotechnických zariadení, kogeneračných jednotiek, klimatizačných a elektrických zariadení až po komplexnú správu budov.
Poskytujeme energetické služby na Slovensku už viac ako 20 rokov.
Uplatňujeme využívanie obnoviteľných zdrojov energie, hlavne biomasy. Optimalizujeme technickú, ekonomickú a environmentálnu prevádzku zverených zariadení.
Naše služby zahŕňajú zabezpečenie centrálneho zásobovania teplom, výrobu tepla, stlačeného vzduchu, elektrickej energie, chladu a pary, tzv. priemyselných médií a energií. Zabezpečujeme plynulú prevádzku tepelnotechnických zariadení, kogeneračných jednotiek, klimatizačných a elektrických zariadení až po komplexnú správu budov.
Poskytujeme energetické služby na Slovensku už viac ako 20 rokov.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 1715061
Dátum zverejnenia: 6.6.2014
2014-06-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Key account manager, Manažér reklamačného oddelenia, Obchodný manažér, Produktový manažér Spoločnosť: Veolia Energia Slovensko, a. s.