Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
V súčasnosti hľadáme:
Referent námornej prepravy
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Krajná 29, Bratislava, Bratislavský kraj
Krajná 29, Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
jún 2017
jún 2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovanie cenových ponúk
- organizovanie námornej prepravy podľa objednávok
- poisťovanie zásielok
- vyhľadávanie najoptimálnejších prepravcov
- faktúrovanie obchodných prípadov
- vybavovanie reklamačných prípadov
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme stabilnou, prosperujúcou medzinárodnou spoločnosťou, pôsobíme v oblasti logistiky. Zamestnancom, ktorí majú záujem na sebe pracovať, poskytujeme možnosti kariérneho rozvoja. Hľadáme kolegu, alebo kolegyňu, ktorá bude súčasťou priateľského, dynamického tímu. Na začiatku Vám poskytneme plné zaškolenie, budete fungovať ako "dvojička" s kolegom, ktorý Vám všetko vysvetlí a zaučí Vás. Navyše budete mať priamu podporu nadriadeného zodpovedného za oddelenie. Keďže dbáme o rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom našich zamestnancov, pracovnú dobu budete mať stabilnú, čo Vám umožní pravidelne si organizovať svoj voľný čas. Víkendy sú voľné. V prípade, že sa opodstatnene a mimoriadne vyskytne potreba nadčasu, dozviete sa to vopred a preplácame ho nad rámec zákona.
Naše IT systémy sú jednoduché a intuitívne, ľahko sa s nimi naučíte pracovať. Po skúšobnej dobe Vám poskytneme zamestnanecké benefity, ako napr. zdravotné voľno, darčekové poukážky, príspevok na jazykové vzdelávanie, ročné a vernostné odmeny, podporujeme šport, relax. Rodinnú atmosféru spoločnosti podporujeme tímovými akciami. Medzinárodné pôsobenie našej spoločnosti Vám poskytne skúsenosti v komunikácii a spolupráci s tímami z iných krajín. Stravovanie zabezpečujeme prostredníctvom gastro poukážok.
Naše IT systémy sú jednoduché a intuitívne, ľahko sa s nimi naučíte pracovať. Po skúšobnej dobe Vám poskytneme zamestnanecké benefity, ako napr. zdravotné voľno, darčekové poukážky, príspevok na jazykové vzdelávanie, ročné a vernostné odmeny, podporujeme šport, relax. Rodinnú atmosféru spoločnosti podporujeme tímovými akciami. Medzinárodné pôsobenie našej spoločnosti Vám poskytne skúsenosti v komunikácii a spolupráci s tímami z iných krajín. Stravovanie zabezpečujeme prostredníctvom gastro poukážok.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
doprava - logistika výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ideálny uchádzač by mal mať stredoškolské, alebo vysokoškolské vzdelanie, ideálne technického zamerania. Skúsenosti s prácou na obdobnej pozícii sú výhodou, práca je však vhodná aj pre šikovného a administratívne zručného absolventa. Podmienkou je ovládanie anglického jazyka na komunikatívnej úrovni, uchádzač by nemal mať obavy z komunikácie v cudzom jazyku, a to v osobnom, mailovom, alebo telefonickom kontakte. Schopnosť komunikovať v nemeckom jazyku je výhodou. Dôležitý je vzťah k organizačno – administratívnej práci, príjemné vystupovanie a schopnosť vytvárať dobré partnerské vzťahy. Mali by ste vedieť pracovať s prioritami a dobre si organizovať svoj pracovný čas. Očakávame tiež užívateľskú gramotnosť v práci s počítačom.
Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov bude Vašou výhodou. Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.
Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov a optimalizáciou nákladov bude Vašou výhodou. Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 876151
Dátum zverejnenia: 18.4.2017
2017-04-18
lokalita: Krajná 29, Bratislava, Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Koordinátor, Logistik, Samostatný referent Spoločnosť: DACHSER Slovakia a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou