V súčasnosti hľadáme:

HR Business Partner

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
DACHSER Slovakia a.s., Lozorno, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
5.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac(od 1 800 Eur/mesiac, vianočné odmeny, ročná valorizácia mzdy). Konečná výška mzdy sa bude odvíjať od praxe a skúseností uchádzača a bude predmetom partnerskej diskusie.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Patríme k TOP hráčom na svetovom trhu v oblasti dopravy a logistiky. Do nášho tímu v Lozorne hľadáme šikovného, samostatného a komunikatívneho kolegu alebo kolegyňu, ktorý/ktorá má dar komunikovať s rôznymi úrovňami kolegov a profesionálne zastreší strategický HR business partnering.

Okruh Vašej zodpovednosti:
  • pôsobiť ako strategický business partner v oblasti ľudských zdrojov pre manažérov spoločnosti prostredníctvom zavádzania HR stratégií,
  • poskytovanie profesionálnej podpory a poradenstva v oblasti ľudských zdrojov,
  • byť ambasádorom hodnôt spoločnosti DACHSER,
  • podporovať manažérov pri vykonávaní a sledovaní riadenia výkonnosti vrátane zlepšovania výkonnosti, dohľadu nad procesom hodnotenia výkonnosti a identifikácie potrieb v oblasti odbornej prípravy a plánovania nástupníctva,
  • samostatná realizácia a administratíva výberového procesu v rámci spoločnosti,
  • aktívne zastrešenie onboarding procesu pre nových kolegov,
  • aktívna komunikácia a spolupráca s manažérmi a tímlídrami, poskytovanie poradenstva v oblasti náboru a výberu,
  • poradenstvo manažérom v pracovno - právnych otázkach, partnerstvo v rozvoji kolegov a súčasť ich ďalšieho rastu,
  • prinášanie nových trendov na trhu práce a ideálne aj ich uplatnenie v každodennej praxi :),
  • komunikácia s externými inštitúciami a spoločnosťami ohľadom náboru a výberu zamestnancov, ich vzdelávania a rozvoja,
  • podieľať sa na projektoch z oblasti ľudských zdrojov,
  • implementácia opatrení v oblasti riadenia zmien a prispievanie k zlepšovaniu procesov,
  • pravidelný KPI reporting, oceníme nápady na ich zlepšovanie.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo u nás nájdete:
  • Atraktívne pracovné prostredie,
  • práca v priateľskom kolektíve,
  • zázemie v stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje Vaše súkromie,
  • komplexné zaškolenie pri nástupe,
  • pravidelná ročná valorizácia miezd,
  • zdravotné voľno 3 na doliečenie,
  • vernostné finančné odmeny,
  • ročné odmeny,
  • vstup do fitness, wellness centier,
  • darčekové poukážky,
  • príspevok na jazykové vzdelávanie,
  • bezplatné parkovanie v areáli pracoviska,
  • možnosť ďalšieho rozvoja, ak budete mať záujem.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, pošlite nám prosím svoj životopis.
Ďakujeme všetkým záujemcom o zaslanie svojich materiálov, vyhradzujeme si právo kontaktovať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 34 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

recruitment, personálny manažment výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
LinkedIn - Mierne pokročilý
Outlook - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

HR BP, HR Generalista, Recruiter

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čím nás oslovíte:
  • Máte min. 4 - ročné skúsenosti z aktívneho pôsobenia v oblasti náboru a výberu, starostlivosti o kolegov, ich rozvoja a ideálne máte skúsenosti aj s business partneringom v agentúre alebo v internom HR,
  • rozumiete, čo je business partnering v medzinárodnej korporátnej spoločnosti,
  • teší Vás vedenie rozhovorov a vynikáte v komunikácii s kandidátmi aj manažérmi, pozitívne reprezentujete HR smerom do firmy aj navonok,
  • radi sa stretáte s ľuďmi a hľadáte možnosti ich uplatnenia, viete sa na nich pozrieť z viacerých uhlov pohľadu a odhadnúť ich postoje a zámery, rovnako ako aj ich potenciál na ďalší rast v rámci spoločnosti,
  • radi sa rýchlo zorientujete v korporátnych pravidlách, aby ste spoľahlivo konzultovali rôzne témy kolegom aj manažérom,
  • ste schopný a samostatný organizátor a bez obáv riešite aj náročnejšie situácie,
  • máte prehľad v Zákonníku práce a príslušnej legislatíve, viete ich prakticky využívať.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
ID: 4749133  Dátum zverejnenia: 19.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac