Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
V súčasnosti hľadáme:
Referent prímestskej prepravy
DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Logistické centrum, K letisku 1439, Košice
Logistické centrum, K letisku 1439, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca v dvojzmennej prevádzke - ráno a poobede
- organizovanie, riadenie a koordinácia dopravy tovaru klienta v rámci východného Slovenska s ohľadom na hospodárnosť, kapacitu a termínované požiadavky
- príjem a vybavovanie objednávok, dohliadanie na priebeh dopravy
- sledovanie priebehu prepravy (spojenie so zákazníkmi, dopravcami, a flexibilné riešenie vzniknutých problémov)
- kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou prepráv a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
- sledovanie pohybu zásielok, príp. avizovanie zákazníkom
- vedenie evidencie výmenných obalových prostriedkov (EU palety )
- príprava dokladov a pen-key k naloženiu na vozidlo
- kontrola dodržiavania predpisov a ustrojenia vodičov/manipulačných pracovníkov
- kontrola dokladov súvisiacich s realizáciou preprav a spracovanie podkladov pre potreby účtovania
- evidenciu a archiváciu všetkých potrebných dokumentov
Zamestnanecké výhody, benefity
Sme stabilnou, prosperujúcou spoločnosťou. Hľadáme kolegu, alebo kolegyňu, ktorá bude súčasťou priateľského, dynamického tímu. Na začiatku Vám poskytneme plné zaškolenie, budete fungovať ako "dvojička" s kolegom, ktorý Vám všetko vysvetlí a zaučí Vás. Navyše budete mat priamu podporu nadriadeného zodpovedného za pobočku.
Naše IT systémy sú jednoduché a intuitívne, ľahko sa s nimi naučíte pracovať. Po skúšobnej dobe Vám poskytneme systém zamestnaneckých benefitov, ako napr. zdravotné voľno a vitamínové produkty, darčekové poukážky, príspevok na jazykové vzdelávanie, ročné a vernostné odmeny, podporujeme šport, relax. Rodinnú atmosféru spoločnosti podporujeme tímovými akciami. Príležitostné nadčasy odmeňujeme nad rámec zákona. Po nedávnom presťahovaní sídlime v nových ,moderných priestoroch novovybudovanej pobočky, vrátane logistického skladu kategórie A+.
Naše IT systémy sú jednoduché a intuitívne, ľahko sa s nimi naučíte pracovať. Po skúšobnej dobe Vám poskytneme systém zamestnaneckých benefitov, ako napr. zdravotné voľno a vitamínové produkty, darčekové poukážky, príspevok na jazykové vzdelávanie, ročné a vernostné odmeny, podporujeme šport, relax. Rodinnú atmosféru spoločnosti podporujeme tímovými akciami. Príležitostné nadčasy odmeňujeme nad rámec zákona. Po nedávnom presťahovaní sídlime v nových ,moderných priestoroch novovybudovanej pobočky, vrátane logistického skladu kategórie A+.
Informácie o výberovom konaní
Ide o zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí zodpovedajú požadovanému profilu. Ďakujeme za pochopenie.
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí zodpovedajú požadovanému profilu. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
IBM Lotus Notes - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme kolegu/kolegyňu s praxou v oblasti na podobnej, alebo rovnakej pozícii, s veľmi dobrými komunikačnými zručnosťami, predovšetkým osobnými a telefonickými. Mali by ste vedieť dobre si zorganizovať svoj pracovný čas a priority.
Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov , možnosťami vozidiel, požiadavkami obchodného oddelenia a optimalizáciou nákladov bude vašou výhodou.
Znalosť anglického jazyka je potrebná, znalosť nemeckého jazyka je výhodou. Ide o prácu v dvojzmennej prevádzke, ráno alebo popoludní na týždennej baze.
Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.
Analytické myslenie a schopnosť nájsť kompromis medzi potrebami zákazníkov , možnosťami vozidiel, požiadavkami obchodného oddelenia a optimalizáciou nákladov bude vašou výhodou.
Znalosť anglického jazyka je potrebná, znalosť nemeckého jazyka je výhodou. Ide o prácu v dvojzmennej prevádzke, ráno alebo popoludní na týždennej baze.
Ak pokojne zvládate aj náročnejšie situácie a máte v sebe potrebnú dávku asertivity, tešíme sa na Váš životopis.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera- DACHSER Slovakia a.s.
- Logistické centrum Bratislava
- Ing. Erika Čipková
- Logistický park č. 1126
- 900 55 Lozorno
- Tel. číslo: +421 2 6929 6131
- [email protected]
ID: 2169741
Dátum zverejnenia: 20.7.2015
2015-07-20
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Disponent Spoločnosť: DACHSER Slovakia a. s.