V súčasnosti hľadáme:

Referent zákazníckeho servisu - pobočka Košice

DACHSER Slovakia a.s.
Miesto práce
Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Zodpovednosť a starostlivosť o exportné zásielky zákazníkov a kontrola ich plynulého priebehu.
  • Spolupráca s oddelením dopravy a obchodu
  • Kooperácia aktivít s domácimi a zahraničnými pobočkami v sieti Dachser
  • Aktívna komunikácia s klientom pri zisťovaní doplňujúcich informácií potrebných k riešeniu vzniknutých situácií.
  • Práca s internými programami a databázami
  • Pravidelné reportovanie a analýza kvalitatívnych parametrov
  • Pravidelný telefonický kontakt s novými aj súčasnymi zákazníkmi, preverovanie spokojnosti zákazníkov s našimi službami, starostlivosť o zákazníkov.
  • Zastupovanie na oddelení importu.
  • Paletové konto a evidencia obalového materiálu.
  • Spracovanie objednavok a ich kontrola pred zadaním do systému
  • Dodržiavanie postupov a nariadení stanovených v interných smerniciach a ostatnej dokumentácii spoločnosti DACHSER a.s.
  • Spracovanie ako aj riešenie informácií o poškodených, chýbajúcich, nadpočetných zásielkach a informovanie odosielateľských pobočiek a zákazníkov o zistených rozdieloch.
  • Systémovú archiváciu potvrdených a spracovaných špedičných preberacích dokladov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Komplexné zaškolenie
  • Priama podpora nadriadeného
  • Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • Systém zamestnaneckých benefitov
  • Nadštandardné firemné prostredie a profesionálny tím

Informácie o výberovom konaní

Pozícia obsadzovaná na zastupovanie počas MD a RD

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické, humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

IBM Lotus Notes - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Výborné komunikačné zručnosti v telefonickom a písomnom styku.
  • Prax v oblasti špedície a logistiky je výhodou
  • Dobrý time management, systematicke konanie, zmysel pre tímovú prácu a orientácia na zákazníka.
  • Schopnosť riešenia problémov, zvládanie konfliktnych situácii, asertivita, aktívny prístup a samostatnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť DACHSER patrí medzi najväčších globálnych poskytovateľov logistických služieb, s takmer 33 000 zamestnancami a 379 pobočkami doma i v zahraničí. DACHSER ponúka širokú škálu služieb v rámci dodávateľských reťazcov individuálne prispôsobených potrebám zákazníkov. Súčasťou týchto služieb sú rozsiahle tranzitné siete, od európskej a svetovej cestnej prepravy až po nákladnú leteckú, námornú a železničnú prepravu, obchodnú divíziu potravinovej logistiky, kontraktnú a informačnú logistiku.

Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov sú dostupné na našej webovej stránke www.dachser.sk.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
Pošlite nám svoj životopis teraz
Pridajte sa k nám a spoločne udávajme tempo globálnej ekonomike
www.dachser.sk/kariera
ID: 1699682  Dátum zverejnenia: 30.1.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou