Administratívny pracovník (polovičný úväzok)

Cyberguns s. r. o.

Miesto práce
Cesta na štadión 842/3, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
7 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme novú komunikatívnu posilu, ktorá sa bude spolu s nami podieľať na zabezpečení a organizovaní vzdelávacích programov v oblasti účtovníctva pre našich klientov. Hľadáme kolegu/kolegyňu, pre ktorého je práca s PC, MS Office, výborná komunikácia a efektívne organizovanie práce samozrejmosťou.

Hlavnou náplňou práce sú:

  • administratívne práce spojené s pracou na PC, vybavovanie korešpondencie
  • mailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi
  • príprava a metodika vzdelávacích programov v oblasti účtovníctva
  • tvorba a optimalizácia interného vzdelávacieho systému
  • príprava školiacich materiálov, prezentácií, podkladov pre vzdelávanie
  • plánovať, pripravovať, organizovať a realizovať školenia v súlade s potrebami spoločnosti
  • pracovanie so spätnou väzbou na uskutočnené školenia s cieľom zvyšovania kvality školiaceho procesu

Pracovná pozícia je obsadzovaná na polovičný úväzok alebo dohodu.

Preferovaná pracovná doba je pondelok až piatok od 9:00 do 14:00 alebo podľa dohody. 

Zamestnanecké výhody, benefity

  • odborné školenia
  • flexibilná pracovná doba
  • ​dlhodobá perspektíva spolupráce
  • pri dlhodobej spolupráci možnosť plného pracovného úväzku
  • priestor na realizáciu vlastných nápadov

Informácie o výberovom konaní

Uchádzačov prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu. Vybraní uchádzači spĺňajúci podmienky budú pozvaní na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Jednoduché účtovníctvo - Základy

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ovládanie práce s počítačom a kancelárskymi programami,
  • skúsenosti s administratívnou prácou,
  • výborné prezentačné a komunikačné zručnosti,
  • schopnosť stanoviť ciele a plány na zlepšovania,
  • dobré technické zručnosti, 
  • organizačné schopnosti, samostatnosť,
  • zmysel pre detail a zameranie na výsledok,
  • ovládanie základov účtovníctva výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Vzdelávacia a poradenská činnosť, komplexné vzdelávacie a poradenské služby v oblasti účtovníctva (rekvalifikačné kurzy), tvorba vzdelávacích programov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Veronika Dobríková
E-mail: poslať životopis
ID: 4808434  Dátum zverejnenia: 15.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 7 EUR/hod.