Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Infocenter Representative
Customer Center, s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
630 eur + odmeny
630 eur + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nových kolegov na oddelenie Infocentrum v Košiciach, ktorí sa stanú súčasťou nášho mladého kolektívu. Pracujeme pre spoločnosť Orange Slovensko a. s., ktorá patrí k jednému z najväčších mobilných operátorov.
Na našej "Infolinke 999" zákazníkom poskytujeme informácie komerčného charakteru.
To znamená, že v rámci našej trojzmennej prevádzky (vrátane víkendov a sviatkov) sa zákazníci informujú ohľadne:
- cestovných poriadkov,
- úradných hodín,
- ubytovania,
- reštaurácií,
- počasia,
- zábavy a kultúry,
- telefónnych čísel
Keďže táto práca jednotvárna určite nie je, stretneš sa aj s administratívnou prácou a tiež so zákazníkmi spoločnosti Orange Slovensko, a.s. Všetky podrobnosti sa dozvieš priamo na osobnom pohovore.
Na našej "Infolinke 999" zákazníkom poskytujeme informácie komerčného charakteru.
To znamená, že v rámci našej trojzmennej prevádzky (vrátane víkendov a sviatkov) sa zákazníci informujú ohľadne:
- cestovných poriadkov,
- úradných hodín,
- ubytovania,
- reštaurácií,
- počasia,
- zábavy a kultúry,
- telefónnych čísel
Keďže táto práca jednotvárna určite nie je, stretneš sa aj s administratívnou prácou a tiež so zákazníkmi spoločnosti Orange Slovensko, a.s. Všetky podrobnosti sa dozvieš priamo na osobnom pohovore.
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť kariérneho postupu
Motivačné súťaže v priebehu roka
Teambuilding
Motivačné súťaže v priebehu roka
Teambuilding
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že máš záujem o túto pozíciu, klikni na „Poslať spoločnosti životopis", vyplň formulár a pripoj svoj životopis.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie a záujem pracovať v našej spoločnosti.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie a záujem pracovať v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívne zručnosti
- zvládanie stresových situácií
- ochota pracovať na zmeny
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, spoľahlivosť
- schopnosť rýchlo sa učiť
- všeobecný rozhľad
- prozákaznícka orientácia
- zvládanie stresových situácií
- ochota pracovať na zmeny
- samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, spoľahlivosť
- schopnosť rýchlo sa učiť
- všeobecný rozhľad
- prozákaznícka orientácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť, ktorá poskytuje služby komerčného call centra:
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2339105
Dátum zverejnenia: 6.3.2019
2019-03-06
lokalita: Košice Pozícia: Helpdesk operátor, Recepčná, Telefonický operátor Spoločnosť: Customer Center, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 630 eur + odmeny