Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Infocenter Representative
Customer Center, s.r.o.
Miesto práce
okres Banská Bystrica
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Customer Center s.r.o. v spolupráci s Orange Slovensko, a.s.
- na "Infolinke 999" vybavuje telefonické požiadavky zákazníkov, týkajúce sa informácií komerčného charakteru
- poskytuje informácie rôzneho druhu (napr. ubytovanie, služby, kultúra, šport a iné)
- práca s PC - databázy
- práca na zmeny - nepretržitá prevádzka (ranná/popoludňajšia/nočná), aj cez víkend
- na "Infolinke 999" vybavuje telefonické požiadavky zákazníkov, týkajúce sa informácií komerčného charakteru
- poskytuje informácie rôzneho druhu (napr. ubytovanie, služby, kultúra, šport a iné)
- práca s PC - databázy
- práca na zmeny - nepretržitá prevádzka (ranná/popoludňajšia/nočná), aj cez víkend
Informácie o výberovom konaní
Ak vás ponuka zaujala, pošlite prosím svoju žiadosť spolu so životopisom na e-mailovú adresu [email protected]
Do predmetu správy uveďte presný názov pracovnej pozície. Ďakujeme.
Do predmetu správy uveďte presný názov pracovnej pozície. Ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v styku so zákazníkmi je vítaná
- komunikatívnosť
- príjemný hlas, schopnosť rýchlo reagovať, bezchybná výslovnosť
- zvládanie stresových situácií
- ochota pracovať na zmeny
- vysoké pracovné nasadenie
- spoľahlivosť, bezúhonnosť
- komunikatívnosť
- príjemný hlas, schopnosť rýchlo reagovať, bezchybná výslovnosť
- zvládanie stresových situácií
- ochota pracovať na zmeny
- vysoké pracovné nasadenie
- spoľahlivosť, bezúhonnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť, ktorá poskytuje služby komerčného call centra:
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
- predaj produktov a služieb cez telefón
- prevádzkovanie zákazníckych liniek
- spracovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 1907868
Dátum zverejnenia: 23.10.2014
2014-10-23
lokalita: okres Banská Bystrica Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Customer Center, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou