Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný referent/tka - back office
PhDr. Jozef Čuha - AND PARTNERS
Miesto práce
okres Bánovce nad Bebravou, okres Partizánske, okres Prievidza
okres Bánovce nad Bebravou, okres Partizánske, okres Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 900 EUR/mesiac, plus iné formy odmeňovania
800 - 900 EUR/mesiac, plus iné formy odmeňovania
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v stabilnej slovenskej spoločnosti ktorá súčasťou medzinárodnej spoločnosti s dlhodobou históriou na slovenskom trhu.
Práca v kancelárii a v predajni
Práca s dokumentami prijímanie dopytov a objednávok, ich spracovanie, vyhľadávanie pomocných dodávateľov, objednávanie tovaru, vystavovanie dodacích listov a faktúr. Sledovanie realizácie dodávok. Predaj tovaru na maloobchodnej predajni.
Práca v kancelárii a v predajni
Práca s dokumentami prijímanie dopytov a objednávok, ich spracovanie, vyhľadávanie pomocných dodávateľov, objednávanie tovaru, vystavovanie dodacích listov a faktúr. Sledovanie realizácie dodávok. Predaj tovaru na maloobchodnej predajni.
Zamestnanecké výhody, benefity
Podľa dohody, štandardné zamestnanecké výhody.
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme kandidáta/ku, ktorý dokáže v rámci svojich kompetencií veľmi aktívne a s nadšením riešiť zverené úlohy. Je samostatná a má obchodné predpoklady
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Spoločnosť so strojárskym zameraním
Spoločnosť so strojárskym zameraním
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Strojárstvo je podmienkou, technické vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Základy
SAP - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Pokladňa - Základy
SAP - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Minimálne dvojročná skúsenosť na podobnej pozícii, vynikajúce komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie, odolnosť voči stresu, ochota a iniciatíva sa cenní. Vzdelanie,vedomosti z oblasti strojárenstva sú podmienkou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Čuha s.r.o. zabezpečuje personálne poradenstvo a vzdelávanie pre firmy a jednotlivcov pri obsadzovaní pracovných pozícií v zahraničí a na Slovensku od roku 2000. Niekoľko tisíc spokojných umiestnených klientov a zamestnávateľov už roky dôveruje spoločnosti, ktorej cieľom je byť najlepší a nie najväčší.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 1253044
Dátum zverejnenia: 17.5.2017
2017-05-17
lokalita: okres Bánovce nad Bebravou, okres Partizánske, okres Prievidza Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Referent odbytu Spoločnosť: PhDr. Jozef Čuha - AND PARTNERS
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 900 EUR/mesiac, plus iné formy odmeňovania