Klientsky/-a pracovník/-čka call centra – špecialista/-ka platobného styku pre ČSOB Bratislava

INFORMÁCIE O NÁPLNI PRÁCE
?
  • Predstavte si situáciu, že prídete o svoju platobnú kartu. Alebo Vám karta či internet banking jednoducho nefunguje. Problém, však? A teraz si predstavte, že Vy ste špecialistom, ktorý vie takýto problém ľahko vyriešiť. Do pracovnej náplne tohto špecialistu patrí: Telefonická a písomná komunikácia s klientmi ČSOB Finančnej skupiny Poskytovanie informácií klientom v oblasti platobných kariet a elektronického bankovníctva Risk monitoring platobných kariet a vyhodnocovanie rizík Blokácie platobných kariet
  • Napĺňanie klientských potrieb ponukou produktov spoločnosti Práca v trojzmennej prevádzke
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA

  • Úplné stredoškolské vzdelanie (práca je vhodná aj pre absolventov)
  • Komunikatívnosť
  • Proklientsky prístup
  • Znalosť anglického jazyka výhodou
PONÚKAME

  • príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine práca v novom, rozvíjajúcom sa tíme  mzdové podmienky, ktoré Vás neodradia možnosť zarobiť si niečo navyše každý mesiac
  • motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky
  • možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
  • 5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
  • zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
  • príspevok na DDS a životné poistenie
  • pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Pošli svoju žiadosť", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Sledujte dianie v ČSOB Finančnej skupine
aj na LinkedIn-e.


ID: 3154572   Dátum zverejnenia: 8.8.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.