ICT Podpora zákazníka pre ČSOB Poisťovňu Bratislava

INFORMÁCIE O NÁPLNI PRÁCE

  • telefonická, e-mailová komunikácia s klientami
  • evidencia a riešenie incidentov
  • vypracovanie štatistík a ich pravidelná aktualizácia
  • poskytovanie informácií o produktoch a službách spoločnosti (aplikácie, komunikácie, stanice) a riešenie drobných závad eskalácia a presunutie závažnejších incidentov na príslušnú riešiteľskú skupinu
  • spolupráca s tímami ICT a riešenie incidentov a úloh
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA

  • zameranie, odbor: IT
  • dosiahnuté vzdelanie: stredoškolské s maturitou technického zamerania (vyskoškolské výhodou)
  • SQL – výhoda
  • Sybase, MS SQL server, Oracle alebo iná relačná databáza – mierne pokročilý
  • znalosť ďalšieho programovacieho nástroja výhodou
  • prax 3 roky
PONÚKAME

  • príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
  • motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky
  • možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
  • 5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
  • zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
  • príspevok na DDS a životné poistenie
  • pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Pošli svoju žiadosť", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Sledujte dianie v ČSOB Finančnej skupine
aj na LinkedIn-e.


ID: 3105259   Dátum zverejnenia: 17.6.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.