Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
ICT Podpora zákazníka pre ČSOB Poisťovňu Bratislava
Bratislava
plný úväzok
Aký bude pracovný deň u nás?
*telefonická, e-mailová komunikácia s klientami *evidencia a riešenie incidentov *vypracovanie štatistík a ich pravidelná aktualizácia *poskytovanie informácií o produktoch a službách spoločnosti (aplikácie, komunikácie, stanice) a riešenie drobných závad eskalácia a presunutie závažnejších incidentov na príslušnú riešiteľskú skupinu *spolupráca s tímami ICT a riešenie incidentov a úloh
Koho hľadáme?
*zameranie, odbor: IT *dosiahnuté vzdelanie: stredoškolské s maturitou technického zamerania (vyskoškolské výhodou) *SQL – výhoda *Sybase, MS SQL server, Oracle alebo iná relačná databáza – mierne pokročilý *znalosť ďalšieho programovacieho nástroja výhodou *prax 3 roky
Kolegyne a kolegov dokážeme oceniť
*príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine *motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky *možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny *5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania *zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS *príspevok na DDS a životné poistenie *pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.
Uvidíte sa s:
Natália Legát
ID: 3105259
Dátum zverejnenia: 17.6.2017
2017-06-17
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: ČSOB Finančná skupina
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.