Supervízor/-ka call centra pre ČSOB Bratislava

INFORMÁCIE O PRACOVNOM MIESTE

  • Zodpovednosť za výsledky zvereného tímu
  • Riadenie, vedenie a motivácia zamestnancov
  • Nábor nových zamestnancov
  • Tvorba dochádzky a plánovanie kapacít
  • Reportovanie a on-line monitoring
  • Riešenie krízových situácií a navrhovanie proaktívnych riešení
  • Sledovanie kvality operátorov
  • Nastavovanie a úprava procesov
  • Komunikácia s ostatnými oddeleniami
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA

  • skúsenosti s vedením menšieho kolektívu min. 1 rok
  • mierne pokročila znalosť anglického jazyka
  • výborné komunikačné zručnosti
  • skúsenosť s predajom finančných produktov výhodou
  • stredoškolské / vysokoškolské vzdelanie
  • skúsenosti s prácou v call centre výhodou
PONÚKAME

  • príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
  • motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky
  • možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
  • 5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
  • zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
  • príspevok na DDS a životné poistenie
  • pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na „Pošli svoju žiadosť", vyplňte prihlasovací formulár a pripojte svoj životopis.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.
Sledujte dianie v ČSOB Finančnej skupine
aj na LinkedIn-e.


ID: 2764846   Dátum zverejnenia: 13.10.2016  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.