Voľné pozície

Podpora zákazníka pre ČSOB Poisťovňu Bratislava

Bratislava

plný úväzok

Aký bude pracovný deň u nás?

*telefonická, e-mailová komunikácia s klientami *evidencia a riešenie incidentov *vypracovanie štatistík a ich pravidelná aktualizácia *poskytovanie informácií o produktoch a službách spoločnosti (aplikácie, komunikácie, stanice) a riešenie drobných závad *eskalácia a presunutie závažnejších incidentov na príslušnú riešiteľskú skupinu *spolupráca s tímami ICT a riešenie incidentov a úloh

Koho hľadáme?

*zameranie, odbor: IT *dosiahnuté vzdelanie: stredoškolské s maturitou technického zamerania (vyskoškolské výhodou) *SQL – pokročilý a PL SQL – mierne pokročilý *Sybase, MS SQL server, Oracle alebo iná relačná databáza – mierne pokročilý *znalosť ďalšieho programovacieho nástroja výhodou *prax 3 roky *anglický jazyk – výhodou (pasívna znalosť, čítanie technickej dokumentácie) *komunikačné schopnosti, analytické myslenie, koordinačné schopnosti *znalosti v oblasti telefonickej komunikácie s klientami - výhodou *chuť učiť sa nové technológie *samostatnosť v rámci pridelených úloh *iniciatíva, aktívny prístup k riešeniu problémov, zodpovednosť, tímový duch, kreativita, asertívne správanie *schopnosť rýchlej adaptácie

Kolegyne a kolegov dokážeme oceniť

*príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine *motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky *možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny *5 dní voľna naviac po dvoch rokoch zamestnania *zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS *príspevok na DDS a životné poistenie *zdravotný program *pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.

Uvidíte sa s:

Martin Juhász

ID: 2424729  Dátum zverejnenia: 5.2.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.