Voľné pozície

Operátor/-ka Service Desku ICT pre ČSOB Bratislava

Bratislava

plný úväzok

Aký bude pracovný deň u nás?

*Zaevidovať a zdokumentovať všetky INCIDENTY, telefonické, alebo tie ktoré boli zaslané do aplikácie SNOW *Efektívne spracovať, riešiť prichádzajúce žiadosti a poskytnúť technickú podporu interným užívateľom *Poskytnúť prvotnú technickú podporu a riešiť problémy so sieťou, tlačou, MS Outlook, MS Office a problémy s hardvérom *Vykonať efektívne opatrenia s cieľom zabrániť opakovaniu sa IT problémov *Inštalácia a konfigurácia tlačiarní *Komunikácia a eskalovanie technickej podpory a požiadaviek *Spolupráca s ostatnými oddeleniami v rámci ICT SR *Vzdialená správa HW/SW a riešenie incidentov *Správa užívateľských účtov a hesiel *Udržiavanie a napĺňanie znalostnej databázy

Koho hľadáme?

*Výborné komunikačné zručnosti *Komunikatívnosť a ochota prichádzať do styku so zamestnancami finančnej skupiny *Schopnosť a chuť učiť sa *Tímová práca *Analytické schopnosti *Ochota pracovať na smeny ( pohotovosť v čase víkendov) *Odolnosť voči stresu *Zodpovednosť *Spoľahlivosť *Zmysel pre detail *Nutná znalosť práce v Microsoft Office *Základné administrátorské zručnosti pre OS Windows *Anglický jazyk – mierne pokročilý *Výhodou je IT vzdelanie, predchádzajúce skúsenosti s prácou na Call Centre, Helpdesku, prax z oblasti IT podpory

Kolegyne a kolegov dokážeme oceniť

*príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine *motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky *možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny *5 dní voľna naviac po dvoch rokoch zamestnania *zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS *príspevok na DDS a životné poistenie *zdravotný program *pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú.

Uvidíte sa s:

Martin Juhász

ID: 1959852  Dátum zverejnenia: 17.12.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.