Telefonický pracovník kontaktného centra - práca z domu s poľským jazykom

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
11.3.2024/18.3.2024/2.4.2024
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR/mesiac+variabilná zložka mzdy do výšky 60€ (po 6 mesiacoch do výšky 120 €), príplatky za prácu cez víkend a sviatky

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete prácu vo svojom meste bez nutnosti dochádzania?
Nechcete pracovať manuálne vo výrobnej hale, ale radšej administratívne v klimatizovaných priestoroch?

Naši kolegovia si u nás najviac cenia (podľa výsledkov z prieskumu spokojnosti):
✔️ pravidelnú mzdu vyplácanú načas, stabilitu,
✔️ férový a individuálny prístup,
✔️ fyzicky nenáročnú prácu,
✔️ dobrý kolektív,
✔️ pracovné prostredie.

Podľa vyjadrenia našich kolegov im práca u nás dáva najmä:
✔️zlepšenie ich komunikačných zručností,
✔️ možnosť vzdelávať sa a učiť sa nové veci.

Radi Vás privítame v tíme, ak ste komunikatívny, lojálny, zodpovedný, a rád sa učíte niečo nové. Zaškolením Vás prevedú naši skúsení kolegovia.
Pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom.

Jedná sa o prácu z domu, avšak je možné pracovať aj z našich pobočiek v Trebišove alebo Topoľčanoch.

Vašimi úlohami bude hlavne:
  • Vašimi pracovnými nástrojmi budú počítač a slúchadlá s mikrofónom,
  • telefonicky komunikovať so zahraničnými zákazníkmi v cudzom jazyku,
  • prijímať telefonické hovory v súvislosti s poskytovanými službami,
  • poskytovať konzultácie, podporu a vysvetlenie,
  • riešiť reklamácie a zákaznícke požiadavky,
  • budete pracovať na linke jedného konkrétneho klienta,
  • zaznamenávať požiadavky, zmeny alebo informácie v systéme,
  • vykonávať ďalšie administratívne úkony spojené s prácou.

PODMIENKA - aktívna znalosť jazyka:
✔️poľský jazyk

VÝHODY
✔️ ak ovládate aktívne poľský jazyk a k tomu ešte aj niektorý z jazykov napr. anglický, nemecký, maďarský, ruský, budete mať príplatok vo výške 0,50 EUR/hod. brutto

Aký bude Váš pracovný čas?
⌚️ nepretržitá prevádzka - pracovné zmeny budete mať vopred naplánované.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
  • prácu na hlavný pracovný pomer,
  • odmenu za doporučenie nového kolegu ʺ Priveď kolegu ʺ vo výške 200€ netto,
  • podľa možností a Vašej šikovnosti a samostatnosti využívať prácu z domu,
  • balík zamestnaneckých benefitov a zvýhodnení: podpora zdravia, relax, prekvapenia, čas strávený spolu – teambuldingy a ďalšie zvýhodnenia s ktorými ušetríte,
  • prácu v príjemnom prostredí s úžasnými kolegami.
  • MultiSport karta
  • príspevok na očné vyšetrenie
  • stravná karta/ finančný príspevok

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za Váš prejavený záujem o prácu u nás. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené podmienky. Uchádzačov budeme kontaktovať v poradí, v akom ich reakciu na túto pracovnú ponuku dostaneme až do chvíle, ak nájdeme novú kolegyňu/kolegu.

Ak o prácu u nás máte záujem, reagujte priamo cez túto ponuku. Udelíte nám tak zároveň aj súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov. V prípade, ak sa rozhodnete poslať nám svoje údaje (napr. životopis) priamo, takto doručené informácie musíme vymazať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ochota pracovať v nepretržitej prevádzke na zmeny

Dobré komunikačné zručnosti v slovenskom jazyku a v poľskom jazyku.
(Za každý ďalší cudzí jazyk, dostanete ďalšiu odmenu 0,50€ za odpracovanú hodinu.)

Koho hľadáme?
✔ kolegu, ktorý rád komunikuje s ľuďmi a nemá problém hovoriť so zákazníkmi,
✔ osobu s pozitívnym vzťahom k ľudom,
✔ so zodpovedným prístupom a záujmom učiť sa nové,
✔ schopnosťou pracovať s počítačom (Word, Excel, internet na používateľskej úrovni).
✔ Aj čerství absolventi škôl sú u nás vítaní.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Laura Pátková
E-mail: poslať životopis
ID: 4770173  Dátum zverejnenia: 19.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 750 EUR/mesiac