Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná - asistentka
Crystal Call, a.s.
Miesto práce
Hálkova 1/a, 831 03 Bratislava, Bratislava
Hálkova 1/a, 831 03 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
04.12.2016
04.12.2016
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Mesačný report obchodníkov
Práca s excelom
Týždenne – generovanie záväzkov a pohľadávok spoločnosti
Týždenne – generovanie nezaplatených faktúr pre obchodné oddelenie
Kontrola bankových účtov a výpisov
Vystavovanie faktúr: zálohových faktúr, dobropisov v systéme NAVI
Knihy jázd pre 3 autá
Firemný taxík – kontrola, spravovanie, navyšovanie kreditu
Prijímanie pošty, evidovanie, posielanie pošty
Prijímanie a evidovanie faktúr (poštár, e-mail), kontrola schválenia a úhrady faktúr, cez systém SUNSOFT
Scanovanie a archívovanie, vyhľadávanie dokumentov v archíve
Spravovanie a udržiavanie poriadku v archíve
Podporné činnosti:
Prijímanie a usádzanie návštev
Varenie kávy, príprava občerstvenia na stretnutia
Nákup kancelárskych potrieb, kávy, čaju, občerstvenie,...
Prezúvanie pneumatík, pneuservis, STK, EK,
Odnášanie dokumentov – klientom alebo do banky, Notár, pošta, Okresný súd,...
Denná operatíva podľa potreby, nepredvídateľné úlohy, úlohy z vedenia
Práca s excelom
Týždenne – generovanie záväzkov a pohľadávok spoločnosti
Týždenne – generovanie nezaplatených faktúr pre obchodné oddelenie
Kontrola bankových účtov a výpisov
Vystavovanie faktúr: zálohových faktúr, dobropisov v systéme NAVI
Knihy jázd pre 3 autá
Firemný taxík – kontrola, spravovanie, navyšovanie kreditu
Prijímanie pošty, evidovanie, posielanie pošty
Prijímanie a evidovanie faktúr (poštár, e-mail), kontrola schválenia a úhrady faktúr, cez systém SUNSOFT
Scanovanie a archívovanie, vyhľadávanie dokumentov v archíve
Spravovanie a udržiavanie poriadku v archíve
Podporné činnosti:
Prijímanie a usádzanie návštev
Varenie kávy, príprava občerstvenia na stretnutia
Nákup kancelárskych potrieb, kávy, čaju, občerstvenie,...
Prezúvanie pneumatík, pneuservis, STK, EK,
Odnášanie dokumentov – klientom alebo do banky, Notár, pošta, Okresný súd,...
Denná operatíva podľa potreby, nepredvídateľné úlohy, úlohy z vedenia
Zamestnanecké výhody, benefity
Mladý kolektív
Služobný notebook
Vianočná party
Letná party
Služobný notebook
Vianočná party
Letná party
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o danú pozíciu nás zašlite svoj životopis s fotkou. Tešíme sa na budúcu spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Príjemné vystupovanie
Komunikatívnosť
Samostatnosť
Ovládať základy Excelu
Komunikatívnosť
Samostatnosť
Ovládať základy Excelu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2812357
Dátum zverejnenia: 25.11.2016
2016-11-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Crystal Call, a.s.