Dobrá voľba v Novom roku! Telefonický operátor kontaktného centra.

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Mierové námestie 37, 911 01 Trenčín, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
2.18 EUR/hodina

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Kľúčovou rolou operátora kontaktného centra je proaktívny servis poskytovaný klientom i neklientom, s cieľom zvyšovať spokojnosť a hľadať najvhodnejšie riešenie so zreteľom kladeným na potreby klienta.

Operátor kontaktného centra vykonáva tieto činnosti:

  • telefonický kontakt s klientmi - odchádzajúce hovory
  • administratívne práce v databázovom systéme - zaznamenanie stručného obsahu hovorov
  • práca s internými aplikáciami
  • dohľadávanie informácií o klientoch

Zamestnanecké výhody, benefity

  • TRVALÝ PRACOVNÝ POMER po zabehnutí
  • bonusy a odmeny za kvalitne vykonanú prácu
  • kompletné zaškolenie, tréningy zamerané na správnu argumentáciu a vedenie telefonického hovoru v rámci pracovnej doby
  • podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
  • práca v modernom prostredí a príjemnom kolektíve
  • zaujímavá skúsenosť do Vášho CV

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám prosím motivačný list a štruktúrovaný životopis.

Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať budeme iba vybraných záujemcov.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našom úspešnom call centre.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • dobrá nálada
  • dobré komunikačné schopnosti
  • ochota pracovať
  • zodpovednosť
  • skúsenosti s predajom po telefóne výhodou
  • cit pre obchod

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

ID: 1907107  Dátum zverejnenia: 26.1.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2.18 EUR/hodina