Využi svoj poobedný čas a privyrob si u nás! (Telefonický operátor)

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Dopravná 2, Topoľčany 955 01, Mierové námestie 37, Trenčín 911 01, okres Trenčín, okres Topolčany
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
spresnenie platových podmienok na osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Kľúčovou rolou operátora kontaktného centra je proaktívny servis poskytovaný klientom i neklientom, s cieľom zvyšovať spokojnosť a hľadať najvhodnejšie riešenie so zreteľom kladeným na potreby klienta.

Operátor kontaktného centra vykonáva tieto činnosti:
  • telefonický kontakt s klientmi - odchádzajúce hovory
  • administratívne práce v databázovom systéme - zaznamenanie stručného obsahu hovorov
  • práca s internými aplikáciami
  • dohľadávanie informácií o klientoch

Pracovná doba:

minimálne 3 x do týždňa od 14:00 - 19:00
alebo
od 8:00 - 14:00 a od 14:00 do 19:00 (možnosť práce v sobotu)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • bonusy a odmeny za kvalitne vykonanú prácu
  • kompletné zaškolenie, tréningy zamerané na správnu argumentáciu a vedenie telefonického hovoru v rámci pracovnej doby
  • podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
  • práca v modernom prostredí a príjemnom kolektíve
  • zaujímavá skúsenosť do Vášho CV

Odváž sa a poď na to!

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám prosím motivačný list a štruktúrovaný životopis.

Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať budeme iba vybraných záujemcov.

Nenašli ste sa v tejto pozícií? Podľa štúdií sa celosvetovo až 40 % uchádzačov zamestná vďaka odporúčaniu. Ak poznáte niekoho, kto sa Vám pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, kliknite, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráte o štart jeho úspešnej kariéry v našom úspešnom call centre.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Strojopis - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Stačí Ti:
  • dobrá nálada
  • dobré komunikačné schopnosti
  • ochota pracovať
  • zodpovednosť
  • skúsenosti s predajom po telefóne výhodou
  • cit pre obchod
  • klientsky orientovaný prístup
  • schopnosť učiť sa a prijímať nové informácie
  • aktívny prístup k zvereným pracovným úlohám

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: oddelenie Personálne
Tel.: +421800777100
E-mail: poslať životopis
ID: 1886876  Dátum zverejnenia: 26.8.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: spresnenie platových podmienok na osobnom pohovore