Operations Manager

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
15.05.2014
Mzdové podmienky (brutto)
spresnenie platových podmienok na osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* Priama zodpovednosť za hospodárske výsledky spoločnosti
* Organizovanie, vedenie a kontrola operatívneho chodu spoločnosti
* Dosahovanie požadovaných cieľov a aktívny rozvoj prevádzky a klientskej základne
* Riadenie a kontrola procesov spoločnosti
* Riadenie zamestnancov a ich motivácia
* Monitorovanie dosahovaných výsledkov a nastavovanie optimalizačných riešení
* Komunikácia s dodávateľmi tovarov a služieb
* Pravidelný reporting vedeniu spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám zašlite Váš životopis. Žiadosti prijímame iba prostredníctvom e-mailu. Inú formu zaslania neakceptujeme.

Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať však budeme iba vybraných záujemcov s pozvaním na osobný pracovný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* minimum 5 rokov skúseností v oblasti manažmentu a riadenia obchodu alebo prevádzky
* skúsenosti s riadením väčšieho kolektívu
* veľmi dobrá znalosť cudzieho jazyka podmienkou
* dynamická osobnosť s orientáciou na cieľ
* veľmi dobré organizačné a komunikačné zručnosti
* skúsenosti z oblasti medzinárodného prostredia sú veľkou výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martin Minárik
E-mail: poslať životopis
ID: 1721939  Dátum zverejnenia: 24.4.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: spresnenie platových podmienok na osobnom pohovore