Controller

Crystal Call, a.s.

Miesto práce
Mierové námestie 37, 911 01 Trenčín, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.10.2014
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Kontrola nastavených procesov v spoločnosti (cestovanie medzi pobočkami).
  • Kontrola všetkých dokumentov používaných v spoločnosti.
  • Spracovanie záverečných protokolov o priebehu kontrol.
  • Spolupracovanie na zlepšovaní procesov v spoločnosti a implementácii nových procesov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v dynamickom kolektíve
  • zázemie v stabilnej spoločnosti
  • firemné školenia – rozvoj osobnosti a pracovných zručnosti prostredníctvom školení v oblasti komunikačných zručností, marketingu a manažmentu
  • príplatky pri nadštandartnom plnení pracovných povinností
  • priestor pre originálne a kreatívne riešenia ako zlepšiť direct marketing
  • možnosť kariérneho rastu
  • mimopracovné a voľnočasové aktivity

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom, kontaktovať však budeme iba vybraných záujemcov s pozvaním na osobný pracovný pohovor. V žiadosti prosím Vás uveďte pobočku, v ktorej máte záujem pracovať.

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním a uchovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu kandidátov na inzerovanú pozíciu v zmysle Zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • výborné prezentačné a komunikačné zručnosti (plynulý a bezchybný rečový prejav)
  • zmysel pre zodpovednosť a dôslednosť
  • schopnosť tímovej práce
  • odolnosť voči stresu
  • flexibilita
  • bezchybný pravopis
  • znalosť práce s PC (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, internet)
  • skúsenosti v oblasti telemarketingu výhodou
  • organizačné schopnosti
  • koncepčné a analytické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Crystal Call, a.s., je nadnárodná spoločnosť, ktorá pôsobí v oblasti consultingu a outsourcingu front office a back office projektov. Spoločnosť vznikla v apríli 2004 a patrí medzi stredoeurópskych lídrov v segmente kontaktných centier (call centrum). Každoročne realizujeme viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy, zamestnávame viac ako 400 zamestnancov vo viacerých krajinách. Viac info na www.crystalcall.eu.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martin Minárik
E-mail: poslať životopis
ID: 1617462  Dátum zverejnenia: 19.9.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou