HR Manager pre ZlavaDna.sk

Creative Web, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.05.2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Strategické plánovanie aktivít HR oddelenia, zodpovednosť za dodržiavanie plánu a nastavenej stratégie
• Zodpovednosť za priebežné HR štatistiky pre vedenie spoločnosti
• Zodpovednosť za systém vzdelávania vo firme – meranie efektivity školení (dotazníkmi, priamo, apod.), evidencia školení
• Rozvoj zamestnancov: zodpovednosť za proces hodnotenia v celej firme – dohliadanie na správny vývoj
• Nábor a výber zamestnancov, práca s náborovou databázou a zodpovednosť za jej udržiavanie
• Organizácia a realizácia AC pre kandidátov, vyhodnocovanie úloh v AC
• Employer branding
• HR administratíva, zodpovednosť za dodržiavanie legislatívy
• Práca s internou databázou a s organizačnými štruktúrami spoločnosti
• Výpomoc pri TB akciách pre firmu, pri ich plánovaní a nastavovaní
• Vedenie a rozvoj oddelenia všeobecne
• Poskytovanie podpory teamleadrom v oblasti ľudských zdrojov
• Nastavovanie interných procesov v jednotlivých oblastiach HR
• Zodpovednosť za plánovanie a analýzu personálnych potrieb

Zamestnanecké výhody, benefity

Veľmi príjemné prostredie a priateľská, neformálna firemná kultúra
Pružný pracovný čas, možnosť home office
Podpora osobného rozvoja
Flexibilný prístup vedenia
Firemný telefón, firemné akcie, masáže, bezplatné parkovanie a iné výhody

Informácie o výberovom konaní

Pohovory budú prebiehať osobnou formou v sídle spoločnosti Creative Web, s.r.o. (Istropolis).
Pracovný pomer môže byť na TPP aj na živnosť.
Prosíme, aby sa hlásili relevantní uchádzači podľa požiadaviek. Ďakujeme veľmi pekne.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- viac ako 3 ročná skúsenosť s prácou v oblasti ľudských zdrojov - nielen v jednej oblasti, ale mix HR disciplín (nábor je nevyhnutný, dôležité je vzdelávanie, performance management a employer branding ako minimum k tomu, všetko naviac je plus)
- schopnosť byť "hore" i "dole", t.j. chápať a nastavovať stratégiu a pritom robiť objemovo široký nábor na základné pozície, ako napr. obchodný zástupca
- HR profesionál - či v komunikácii, či odborne, podľa popisu náplne práce
- tímový hráč
- kolega, ktorý je silne empatický (+ EQ)
- organizovaný človek s nadhľadom
- má rád flexibilitu dynamického prostredia, nevadia mu časté zmeny, nie je viazaný zdĺhavými procesmi a vie rýchlo implementovať potrebné zmeny
- schopný viesť team
- má skúsenosti s personálnym plánovaním
- ideálne skúsenosť z HR vs partnering marketing/obchod

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Bookio je najpoužívanejší rezervačný systém na Slovensku, ktorý spríjemňuje objednávanie služieb už od roku 2013. Aktuálne Bookio používa už viac ako 5000 zariadení. Tento praktický a moderný rezervačný pomocník využívajú reštaurácie, hotely, kliniky, barberi, salóny krásy, športoviská, autoservisy a desiatky ďalších segmentov. Ak ste si už
niekedy online rezervoval termín, s veľkou pravdepodobnosťou to bolo práve cez rezervačný systém Bookio. 

Bookio pomáhalo s rezervovaním testovacích termínov v čase pandémie a rovnako aj vojnovým utečencom s nájdením dočasného ubytovania. Je to slovenský projekt, ktorý vďaka rýchlemu rastu spokojných klientov na Slovensku expandoval do zahraničia, kde tiež úspešne nachádza spokojných klientov aj používateľov. 

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2075410  Dátum zverejnenia: 9.4.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou