Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Business Partner/Office Manager
CPI Facility Slovakia
Miesto práce
Vajnorská 100/B, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Vajnorská 100/B, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac(výška mzdy závisí od odborných skúseností kandidáta), 13. a 14 plat
1 800 EUR/mesiac(výška mzdy závisí od odborných skúseností kandidáta), 13. a 14 plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Poskytovanie podpory vo všetkých otázkach týkajúcich sa personálnej agendy
- Zodpovednosť za správne vykonávanie personálnej administratívy (vypracovanie pracovných zmlúv, dodatkov a dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, vedenie osobných zložiek zamestnancov)
- Spracovanie dochádzky zamestnancov, príprava podkladov k mzdám a komunikácia s externou mzdovou spoločnosťou
- Zodpovednosť za nábor a výber zamestnancov, (inzercia, selekcia životopisov, vedenie databázy uchádzačov, organizácia a vedenie pohovorov, komunikácia s personálnymi agentúrami)
- Administratívne spracovanie náborovej agendy
- Evidovanie a zabezpečovanie zákonných školení, lekárskych prehliadok a iných školení podľa potreby zamestnancov
- Organizácia teambuildingov pre zamestnancov
- Zodpovednosť za chod kancelárie
- Príprava ročného rozpočtu v súvislosti s nákladmi kancelárie
- Vytváranie objednávok a schvaľovanie faktúr
- Komunikácia s dodávateľmi
- Objednávanie služieb v súvislosti s office managementom
- Riešenie IT požiadaviek a podpora pri riešení
- Zodpovednosť za brigádnikov a zadeľovanie práce
- Zodpovednosť za správne vykonávanie personálnej administratívy (vypracovanie pracovných zmlúv, dodatkov a dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, vedenie osobných zložiek zamestnancov)
- Spracovanie dochádzky zamestnancov, príprava podkladov k mzdám a komunikácia s externou mzdovou spoločnosťou
- Zodpovednosť za nábor a výber zamestnancov, (inzercia, selekcia životopisov, vedenie databázy uchádzačov, organizácia a vedenie pohovorov, komunikácia s personálnymi agentúrami)
- Administratívne spracovanie náborovej agendy
- Evidovanie a zabezpečovanie zákonných školení, lekárskych prehliadok a iných školení podľa potreby zamestnancov
- Organizácia teambuildingov pre zamestnancov
- Zodpovednosť za chod kancelárie
- Príprava ročného rozpočtu v súvislosti s nákladmi kancelárie
- Vytváranie objednávok a schvaľovanie faktúr
- Komunikácia s dodávateľmi
- Objednávanie služieb v súvislosti s office managementom
- Riešenie IT požiadaviek a podpora pri riešení
- Zodpovednosť za brigádnikov a zadeľovanie práce
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 týždňov dovolenky
- 5 sick days
- príspevok na 3.pilier
- multisport karta
- účasť na jazykových kurzoch
- zdarma ovocie, nápoje a káva
- zľavy pre zamestnancov
- bezplatné parkovanie
- možnosť občasnej práce z domu
- 5 sick days
- príspevok na 3.pilier
- multisport karta
- účasť na jazykových kurzoch
- zdarma ovocie, nápoje a káva
- zľavy pre zamestnancov
- bezplatné parkovanie
- možnosť občasnej práce z domu
Informácie o výberovom konaní
- Komunikatívnosť, lojálnosť a flexibilita
- spoľahlivosť a dôveryhodnosť
- motivačné a organizačné zručnosti
- prax na pozícii zameranej na HR 3 roky
- spoľahlivosť a dôveryhodnosť
- motivačné a organizačné zručnosti
- prax na pozícii zameranej na HR 3 roky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ľudské zdroje, humanitárny smer
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
3
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť CPI Property Group patrí medzi významné investičné a realitné spoločnosti v Českej a Slovenskej republike. Spoločnosť je zameraná na správu nehnuteľností, prenájom nehnuteľností a dlhodobé investície v oblasti nehnuteľností ako sú obchodné centrá, retail parky ,hotely, kancelárske budovy a pod.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4778826
Dátum zverejnenia: 7.3.2024
2024-03-07
lokalita: Bratislava Pozícia: HR Business Partner, Office manager Spoločnosť: CPI Facility Slovakia
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac