Referent nákupu / nákupca

CORNER SK spol. s r.o.

Miesto práce
Stará Vajnorská 39, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1. 5. 2022 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 400 EUR/mesiacfixná mzda + osobné ohodnotenie + príplatky za odbornosť + odmeny. Stanovené zvyšovanie mzdy, po skúšobnej dobe, po 1. roku a ďalšom roku.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme kolegyňu/kolegu na oddelenie nákupu, ktorá/ý doplní náš skvele fungujúci tím.

Analýzou a podporou údajov informačného systému a v spolupráci i podľa požiadaviek obchodných divízií nákupca dopytuje nový požadovaný tovar alebo dopĺňa zásoby existujúceho tovaru u dodávateľov spoločnosti najmä v zahraničí ale tiež na Slovensku. Na základe predložených ponúk a po ich vyhodnotení objednáva požadovaný tovar u vybraného dodávateľa. K uvedenej náplni práce nákupcu sa pridružujú aj úlohy koordinácie logistiky v zmysle objednávania prepravy až do miesta určenia.

Zodpovedá za správne, včasné objednávanie tovaru a riadenie stavu skladových zásob.
K práci nákupcu sa pridružujú aj úlohy koordinácie logistiky v zmysle kontrahovania prepravy objednaného tovaru.

Bežné úlohy:
– starostlivosť o zverené portfólio produktov, dodávateľov, sledovanie kritérií obrátkovosti, pohotovostnej a dlhodobej zásoby;
– vybavovanie zákaziek, logistické zabezpečenie (objednávanie) prepravy, koordinácia dodávky až na miesto určenia;
– spracovanie dopytov, vyžiadanie cenových ponúk u dodávateľov v tuzemsku a v zahraničí, zisťovanie dostupnosti tovaru, kompletizácia ponúk;
– osobná, telefonická a e-mailová komunikácia v anglickom jazyku s dodávateľmi (prípadne doplnkovo iný jazyk na komunikatívnej úrovni);
– riešenie logistických kolízií s dodávateľmi a spolupráca pri reklamáciách;
– práca s podnikovým informačným systémom, evidencia objednávok a ich sledovanie v celom cykle až do vybavenia a fakturácie;
– úzka spolupráca s obchodnými divíziami.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • motivujúce finančné ohodnotenie a benefitný program;
  • dynamická práca v stabilnej spoločnosti;
  • zamestnanecké zľavy na sortiment tovaru (napr. viac ako 1500 druhov vín, káva);
  • firemné akcie, ochutnávky alkoholu, degustácia vín;
  • príjemné pracovné prostredie i kolektív firmy;
  • najmodernejšie evidenčné, logistické a skladové technológie;
  • korektný a profesionálny prístup zo strany zamestnávateľa;
  • flexibilita rozvrhnutia pracovného času, doplnkové možnosti práce z domu a iné.

Informácie o výberovom konaní

V prvom kole budú na základe zaslaných životopisov vybraní a oslovení uchádzači spĺňajúci uvedené podmienky. DÔLEŽITÉ: K životopisu prosíme priložiť aj fotografiu. Vybraným uchádzačom bude telefonicky alebo e-mailom ponúknutý termín druhého kola výberového konania. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len vybraných kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.

Druhé kolo: osobný pohovor (osobne alebo prostredníctvom telespojenia na diaľku).

Prosíme uchádzačov, aby si pozorne prečítali požiadavky na pracovnú pozíciu, zvážili svoj vážny záujem, objektívne konfrontovali požiadavky so svojimi znalosťami a zaslali svoj životopis presvedčení, že o danú pozíciu majú záujem, chcú sa zúčastniť výberového konania.
Za porozumenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Administratíva, obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Asseco Spin - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

nákup, logistika

Osobnostné predpoklady a zručnosti

– anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, slovom aj písmom: NEVYHNUTNÁ PODMIENKA, ďalší jazyk výhodou (taliansky, nemecký, španielsky a pod.);
– orientácia v príslušnej zákonnej úprave nákupu tovaru (dodacie podmienky, uplatňovanie DPH, spotrebných daní, vítaná je aj skúsenosť v oblasti dovozu z tretích krajín);
– zručnosti v administratíve – spracovanie objednávok, písomná komunikácia v obchodnom styku;
– znalosť práce s PC (MS Word, Excel, Outlook, Internet);
– znalosť programov Asseco SPIN – výhodou (nie je podmienkou);
– komunikačné schopnosti, schopnosť obchodných rokovaní s dodávateľmi;
– schopnosť koordinovať a organizovať nákupný proces;
– chuť vzdelávať sa a prijímať nové poznatky;
– nasadenie a pozitívny prístup;
– otvorený novým výzvam a inováciám;
– príjemné vystupovanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť CORNER SK, spol. s r.o. sa zaoberá od roku 1994 dovozom a distribúciou prémiových produktov v oblasti nápojov a potravín, čo je viac ako 29 rokov. Spolupracujeme so spoločnosťami založenými na rodinnej tradícii, ktoré po mnohé generácie budujú identitu značky s dôrazom na tradície a kvalitu.
Ponúkame výberové vína z celého sveta, prémiové destiláty, kávu Lavazza, ktorej sme výhradným dovozcom od roku 2001 a exkluzívne francúzske čaje Dammann.
Produkty z našej ponuky nájdete v špičkových reštauráciách, wine-baroch, maloobchodných predajniach a vo všetkých obchodných reťazcoch na Slovensku.
V posledných rokoch rozširujeme vlastnú sieť špecializovaných predajní.
Organizujeme degustácie s vlastnými someliérmi.
Rozrastá sa aj náš e-shop, najväčší na Slovensku. Okrem širokej ponuky produktov tu nájdete rady someliérov ako párovať nápoje s jedlom alebo ako vybrať vhodné víno na každú príležitosť.

www.corner.sk www.wineplanet.sk

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

ID: 2103855  Dátum zverejnenia: 19.4.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac