Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referentka - asistentka
Copytrend, s.r.o
Miesto práce
Tomášiková 30/A, Bratislava 82101, Bratislava
Tomášiková 30/A, Bratislava 82101, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.06.2016
01.06.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna komunikácia s obchodnými partnermi a klientami
- fakturácia
- administratívne práce, spracovanie pošty
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
- fakturácia
- administratívne práce, spracovanie pošty
- aktualizácia údajov v CRM systéme
- tvorba a aktualizácia databázy, práca v MS Excel
Informácie o výberovom konaní
Pre našu spoločnosť hľadáme spoľahlivú asistentku.
Komunikácia s klientami, práca v kancelárii, starostlivosť o databázu zákazníkov, obchodná činnosť v kancelárii, tvorba cenových ponúk. Administratívna podpora - spracovanie štatistík, analýz.
Záujemcov žiadame o zaslanie životopisu spolu s popisom predchádzajúcich pracovných skúseností na [email protected]
Komunikácia s klientami, práca v kancelárii, starostlivosť o databázu zákazníkov, obchodná činnosť v kancelárii, tvorba cenových ponúk. Administratívna podpora - spracovanie štatistík, analýz.
Záujemcov žiadame o zaslanie životopisu spolu s popisom predchádzajúcich pracovných skúseností na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
Obchod
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobrá znalosť práce MS Office - MS Word, MS Excel, Outlook podmienkou.
- komunikatívnosť, flexibilita, dobré organizačné schopnosti
- strojopis – pokročilý
- skúsenosti s prácou v Call Centre výhodou
- počet rokov praxe: 2
- komunikatívnosť, flexibilita, dobré organizačné schopnosti
- strojopis – pokročilý
- skúsenosti s prácou v Call Centre výhodou
- počet rokov praxe: 2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Copytrend, s.r.o. je lídrom v sektore ohodnocovania nehnuteľností, hnuteľného majetku a podnikov.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
Cieľom spoločnosti je zabezpečiť našim klientom a partnerom KOMFORTNÝ a EFEKTÍVNY spôsob využitia komplexných služieb v oblasti ohodnocovania.
Spoločnosť je zároveň znaleckou organizáciou zapísanou v zozname znaleckých organizácií Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky.
ID: 2057301
Dátum zverejnenia: 27.5.2016
2016-05-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Copytrend, s.r.o
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou