Asistent back office

Convivencia, s.r.o.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
12.02.2015
Mzdové podmienky (brutto)
500.00 - 500 EUR/mesiac, počas skušobnej doby

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administratívna podpora v spoločnosti, ktorá poskytuje administratívny servis, t.j. samostatný výkon administratívnych a organizačných činností: príprava podkladov pre finančné oddelenie, základné činnosti v oblasti marketingu – príprava podkladov pre propagačné materiály a letáky, kompletizácia a archivácia dokumentov, vytváranie a spravovanie databáz, vyhľadávanie informácií na internete, spracovanie analýz podľa zadania, príprava vzdelávacích seminárov, organizačné zabezpečenie služobných ciest, evidencia a expedícia pošty, zabezpečovanie spotrebného materiálu a bežnej údržby a obsluhy kancelárskych zariadení, telefonický kontakt s klientmi, starostlivosť o zasadačku v klientskej zóne vrátane obsluhy (káva, čaj, nealko). Pracovná doba 9,00 - 18,00 hod, piatok do 15,30 hod.

Zamestnanecké výhody, benefity

Perspektívne zamestnanie v kultivovanom prostredí, primerané ohodnotenie, pre cieľavedomého a ambiciózneho kandidáta priaznivé podmienky pre ďalší kariérny rast.

Informácie o výberovom konaní

Motivačný list o svojich ambíciách a očakávaniach od nového zamestnania, alebo o Vašich doterajších aktivitách a úspechoch spolu s profesijným životopisom s fotkou pošlite na e- mailovú adresu [email protected] V prihláške uveďte prosím, svoj súhlas so spracovaním osobných údajov a presný názov pozície.
Uzávierka prijímania prihlášok: 29.01.2015
Po uzávierke a následnom vyhodnotení prihlášok budeme vybraných vhodných kandidátov/tky pozývať na osobný pohovor v dňoch 02.-05.02.2015 do sídla spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Strojopis - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

SŠ vzdelanie, prednostne ekonomického zamerania, prax v oblasti administratívy a/ alebo v oblasti služieb a marketingu, skúsenosti zo zahraničia vítané, pokročilá úroveň práce s PC (balík Office / práca s databázami / vyhľadávanie informácií na internete),
Ambiciózny, vnútorne motivovaný, kultivovaný a komunikatívy typ so zmyslom pre profesionálny a spoľahlivý výkon práce.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť je outsourcingová spoločnosť so zameraním na administratívny servis, miesto výkonu práce: Košice

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 1990459  Dátum zverejnenia: 23.1.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 500.00 - 500 EUR/mesiac, počas skušobnej doby