HR + Customer Admin

Consilium Consulting, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* Zabezpecit, aby pohladavky boli v uctovnom systeme v aktualnom stave a zostatky na uctoch zakaznikov odrazali realitu a rovnali sa hlavnej uctovnej knihe
* Mesacna inventarizacia pohladavok s najvacsimi zakaznikmi a partnermi
* Upomienky – kompletna administrativa
* Priprava podkladu na odpis pohladavok
* Vcasna komunikacia so zakaznikmi a vymahanie pohladavok
* Zapocty s dodavatelmi a zakaznikmi – priprava
* Zodpovednost za kontrolu a uvolnovanie blokovanych obchodov a zakaziek
* Customer administration – zakladanie a aktualizacia udajov
* Credit limit review
* Uzavierkove cinnosti v US GAAP (mesacne, kvartalne, rocne)
* Priprava accrualov
* Priprava podkladov k opravnej polozke k pohladavkam
* Reporting
* Mesacna inventarizacia uctov
* Parovanie zostatkov na GL uctoch
* Participacia na statutarnej uctovnej uzavierke
* Vseobecne uctovne zodpovednosti

- Zodpovednost za HR Front Office
- HR administrativa – priprava a update dokumentacie
- Payroll – priprava, kontroly podla kontrolneho procesu
- Nabor, vyber a adaptacny proces zamestnancov
- Poradna rola pre manazerov a zamestnancov v oblasti HR politiky, procesov
- Organizácia školení, pracovná zdravotná služba atď.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zázemie stabilnej medzinárodnej korporácie
- školenia
- iné benefity

Informácie o výberovom konaní

Prosím, zašlite nám svoj štruktúrovaný životopis v SLOVENSKOM a ANGLICKOM JAZYKU v elektronickej podobe.

Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte, aby spoločnosť Consilium Consulting s.r.o. spracovávala Vaše osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, t. j. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, poskytovaním tretím osobám, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou.

Odpovieme a na osobný pohovor pozveme iba tých kandidátov, ktorí budú zodpovedať požiadavkám nášho klienta.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Svetový líder v outsourcingu pre kancelársku tlač, podateľňu, reporgrafiu, archív, marketing a iné.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické - výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosť s vymáhaním pohľadávok
- veľmi dobré komunikačné a organizačné
schopnosti
- znalosť HR procesov
- znalosť Zákonníka práce
- vysoká odolnosť voči záťaži a schopnosť pracovať
pod stresom
- multitasking
- zodpovednosť pre splnenie termínov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Consilium Consulting, s.r.o. je poradenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti executive search a poradenstva v oblasti riadenia ľudských zdrojov. Spoločnosť sa zameriava prevažne na obsadzovanie vysoko špecializovaných pozícií a na obsadzovanie pozícií na úrovni stredného a vyššieho manažmentu a top manažmentu. V prípade, že naši klienti potrebujú obsadiť nižšie manažérske a nemanažérske pozície, je im kedykoľvek k dispozícii tím personálnych konzultantov z oddelenia Consilium Recruitment.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Consilium Consulting, s.r.o.
Štefanovičová 18
811 04 Bratislava
http://www.consilium.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Adriána Skalková
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2658939   Dátum zverejnenia: 5.12.2016