Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér operačnej podpory obchodu
Consilium Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovednosť za vedenie a riadenie 4-členného tímu na oddelení podpory obchodu
- Kontrolná a organizačná činnosť (termíny, postupy, usmernenia, správnosť).
- Vyhodnocovanie efektivity práce, návrhy na zlepšenie, príprava a aktualizácia interných smerníc a procesov obchodu
- Komunikácia za obchod s finančnými inštitúciami a ostatnými divíziami oddeleniami v otázkach prevádzkových záležitostí
- Zastupovanie obchodného riaditeľa
- Kompletná podpora obchodnej siete - 8 regionálnych riaditeľov
- Aktívna spolupráca s jednotlivými oddeleniami pri realizácii projektov
- Navrhovanie možnosti podporných predajných aktivít, materiálov, nových spôsobov komunikácie so zákazníkmi
- Riešenie reklamácií a sťažností
- Riešenie operatívnych a procesných záležitostí
- Tvorba rozpočtu pre príslušné strediska v rámci Slovenska
- Zastrešovanie projektov v rámci obchodu a aktívna účasť na projektoch divízie obchodu
- Testovanie provízii
- Kontrolná a organizačná činnosť (termíny, postupy, usmernenia, správnosť).
- Vyhodnocovanie efektivity práce, návrhy na zlepšenie, príprava a aktualizácia interných smerníc a procesov obchodu
- Komunikácia za obchod s finančnými inštitúciami a ostatnými divíziami oddeleniami v otázkach prevádzkových záležitostí
- Zastupovanie obchodného riaditeľa
- Kompletná podpora obchodnej siete - 8 regionálnych riaditeľov
- Aktívna spolupráca s jednotlivými oddeleniami pri realizácii projektov
- Navrhovanie možnosti podporných predajných aktivít, materiálov, nových spôsobov komunikácie so zákazníkmi
- Riešenie reklamácií a sťažností
- Riešenie operatívnych a procesných záležitostí
- Tvorba rozpočtu pre príslušné strediska v rámci Slovenska
- Zastrešovanie projektov v rámci obchodu a aktívna účasť na projektoch divízie obchodu
- Testovanie provízii
Zamestnanecké výhody, benefity
- Odborný rast, školenia a získavanie nových vedomostí.
- Práca v stabilnom kolektíve v úspešnej a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
- Firemné benefity
- Práca v stabilnom kolektíve v úspešnej a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
- Firemné benefity
Informácie o výberovom konaní
Prosím zašlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku v elektronickej forme na nižšie uvedený e-mail.
Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.
Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Našim klientom je stabilná finančná inštitúcia pôsobiaca na Slovenskom trhu.
Našim klientom je stabilná finančná inštitúcia pôsobiaca na Slovenskom trhu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Manažérska prax z oblasti riadenia back office - podpory predaja - Nutná
- Skúsenosť z finančnej oblasti - NUTNÁ
- Zmysel pre detail a dodržiavanie termínov.
- Dobré komunikačné schopnosti, proaktívny prístup a schopnosť riešiť problémy.
- Koncepčný prístup, schopnosť zefektívňovať nastavené procesy.
- Samostatnosť a pozitívny prístup k práci.
- Chuť učiť sa a získavať nové poznatky.
- Asertivita
- Skúsenosť z finančnej oblasti - NUTNÁ
- Zmysel pre detail a dodržiavanie termínov.
- Dobré komunikačné schopnosti, proaktívny prístup a schopnosť riešiť problémy.
- Koncepčný prístup, schopnosť zefektívňovať nastavené procesy.
- Samostatnosť a pozitívny prístup k práci.
- Chuť učiť sa a získavať nové poznatky.
- Asertivita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Consilium Consulting, s.r.o. je poradenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti executive search a poradenstva v oblasti riadenia ľudských zdrojov. Spoločnosť sa zameriava prevažne na obsadzovanie pozícií na úrovni stredného a vyššieho manažmentu a seniorských a špecializovaných pozícií.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2532882
Dátum zverejnenia: 27.6.2016
2016-06-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista reportingu, Team leader, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Consilium Consulting, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou