Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista technickej podpory zákazníkov
Consilium Consulting, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- pravidelná komunikácia so zahraničnými dodávateľmi služieb (predaj, oprava automobilov)
- kontrola fakturácií služieb, overovanie správnosti postupov dodávateľov
- komunikácia s obchodnými zástupcami, ale aj s lokálnymi technickými odborníkmi
- podpora zákazníkov v prípade škodovej udalosti
- koordinácia aktivít, spojených s opravou vozidla
- kontrola fakturácií služieb, overovanie správnosti postupov dodávateľov
- komunikácia s obchodnými zástupcami, ale aj s lokálnymi technickými odborníkmi
- podpora zákazníkov v prípade škodovej udalosti
- koordinácia aktivít, spojených s opravou vozidla
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
- možnosť aktívne využívať cudzie jazyky
- príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
- možnosť aktívne využívať cudzie jazyky
Informácie o výberovom konaní
Prosím, zašlite nám motivačný list a svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku v elektronickej forme na [email protected].
Odpovieme a na osobný pohovor pozveme iba tých kandidátov, ktorí budú zodpovedať požiadavkám nášho klienta.
Odpovieme a na osobný pohovor pozveme iba tých kandidátov, ktorí budú zodpovedať požiadavkám nášho klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Medzinárodná spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou.
Medzinárodná spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predchádzajúce skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory
- záujem o automobily (základná technická znalosť/znalosť konštrukcie auta)
- výborné komunikačné zručnosti
- aktívna znalosť nemeckého alebo francúzskeho jazyka je podmienkou
- proaktivita
- analytické schopnosti
- záujem o automobily (základná technická znalosť/znalosť konštrukcie auta)
- výborné komunikačné zručnosti
- aktívna znalosť nemeckého alebo francúzskeho jazyka je podmienkou
- proaktivita
- analytické schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Consilium Consulting, s.r.o. je poradenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti executive search a poradenstva v oblasti riadenia ľudských zdrojov. Spoločnosť sa zameriava prevažne na obsadzovanie pozícií na úrovni stredného a vyššieho manažmentu a seniorských a špecializovaných pozícií.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2067956
Dátum zverejnenia: 31.3.2015
2015-03-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Obchodný referent, Referent odbytu, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Consilium Consulting, s.r.o.